Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήH Αθήνα «ταξίδεψε» στην Times Square του Μανχάτταν και στο Μετρό του Λονδίνου
Τουριστική προβολή

H Αθήνα «ταξίδεψε» στην Times Square του Μανχάτταν και στο Μετρό του Λονδίνου

Times Suare - Athens

Χιλιάδες κόσμου είδαν τη νέα τουριστική καμπάνια της Αθήνας «You belong in Athens» – Για περίπου 2 μήνες προβλήθηκε στα πιο κεντρικά σημεία της Νέας Υόρκης και της Βρετανίας

Η ελληνική πρωτεύουσα έλαμψε μέσα από τις γιγαντοοθόνες στην Times Square, της Νέας Υόρκης αλλά και μέσα από τις γιγαντοαφίσες στο μετρό του Λονδίνου.

Συγκεκριμένα, για περίπου δύο μήνες, έτρεχε η ψηφιακή καμπάνια «You Belong in Athens» – «Ανήκεις στην Αθήνα». Μέσα από ένα βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων, αναδείχθηκε η ζωντάνια, η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της Αθήνας, προσκαλώντας εκατομμύρια ανθρώπους από όλο τον κόσμο να την επισκεφθούν οποιαδήποτε εποχή του χρόνου.

Η δυναμική τουριστική καμπάνια που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ), παρουσιάζει την Αθήνα, ως μία σύγχρονη και ζωντανή πόλη που προσκαλεί τους επισκέπτες της να ανακαλύψουν το κέντρο και τις γειτονιές της, να χαρούν τον ήλιο, την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία της, αλλά και τη θάλασσα, μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο.

Οι υπέροχες εικόνες της καμπάνιας προβλήθηκαν επί περίπου δύο μήνες -έως το τέλος Νοεμβρίου- στην καρδιά της Νέας Υόρκης όλο το 24ωρο (ανά 5-10’) και στο Μετρό του Λονδίνου, σε πέντε πολυσύχναστους σταθμούς (Bank, Farringdon, Whitechapel, Bond St & Tottenham Court Road) για τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

«Η φήμη της αυθεντικής Αθήνας ταξίδεψε σε δύο από τις σημαντικότερες μητροπόλεις του κόσμου, μέσω της μεγάλης καμπάνιας που ετοιμάσαμε, με στόχο την προώθηση της πόλης στο εξωτερικό και κυρίως την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού. Ως δήμος, επενδύουμε σε μια πόλη με σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, που θα αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους ταξιδιώτες, όλους τους μήνες του χρόνου. Με την πολύτιμη συνεργασία και των stakeholders του τουρισμού, η Αθήνα συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτελώντας πλέον σημείο αναφοράς στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές αγορές», τόνισε σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Προβολή της καμπάνιας σε αγορές – στόχους

Παράλληλα, η καμπάνια έτρεξε στα social media και άλλων σημαντικών αγορών σε όλο τον κόσμο. Μέσω YouTube, το βίντεο προβλήθηκε στις ΗΠΑ, το Μεξικό και τη Βραζιλία, ενώ προωθήθηκε και σε επιλεγμένα κοινά στη Γαλλία (Le Figaro), στην Πολωνία, στον Καναδά, αλλά και στη χώρα μας.

Υπενθυμίζεται ότι η Αθήνα κέρδισε την φετινή χρονιά 3 βραβεία στα World Travel Awards -ως κορυφαίου Διεθνούς Πολιτιστικού Προορισμού, ως κορυφαίου Πολιτιστικού Προορισμού της Ευρώπης και ως Καλύτερου Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών της Ευρώπης- ενώ ταυτόχρονα κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 6η θέση στην Ευρώπη και στην 8η στον κόσμο στην προσέλκυση συνεδρίων.

Στην Αθήνα φιλοξενήθηκαν περισσότερα από 130 διεθνή συνέδρια και εκδηλώσεις, ενώ η ομάδα της ΕΑΤΑ μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (This is Athens-CVB) έλαβε μέρος, τη φετινή χρονιά, σε 24 διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024