Ο Αυστραλιανός Οργανισμός Τουρισμού θα στηριχθεί στη συνεργασία εξεχόντων προσωπικοτήτων για την τουριστική προβολή της Αυστραλίας στο εξωτερικό, που θα γίνει κυρίως μέσω του Διαδικτύου. “Φίλοι της Αυστραλίας” θα εμφανιστούν […]
Ο Αυστραλιανός Οργανισμός Τουρισμού θα στηριχθεί στη συνεργασία εξεχόντων προσωπικοτήτων για την τουριστική προβολή της Αυστραλίας στο<...> εξωτερικό, που θα γίνει κυρίως μέσω του Διαδικτύου. “Φίλοι της Αυστραλίας” θα εμφανιστούν σε 80 βίντεο, που θα δημοσιευτούν σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook. Στα βίντεο γνωστοί σεφ, περιβαλλοντολόγοι, αθλητές και καλλιτέχνες μιλούν για τους αγαπημένους τους ταξιδιωτικούς προορισμούς στην Αυστραλία.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, ο διευθυντής του Αυστραλιανού Οργανισμού Τουρισμού, Νικ Μπέικερ, είπε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δώσει ώθηση στις εκστρατείες “από στόμα σε στόμα”. Η φετινή διαφημιστική εκστρατεία του οργανισμού αναμένεται να δώσει βαρύτητα σε τέτοιου είδους μέσα.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.