Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ καμπάνια εμπιστοσύνης της TAT θα επαναφέρει τους τουρίστες στη χώρα το β΄ εξάμηνο του 2009
Η κα Juthaporn Rerngronasa συνομιλεί με το Θ. Κουμέλη κατά τη Thailand Travel Mart 2009

Η καμπάνια εμπιστοσύνης της TAT θα επαναφέρει τους τουρίστες στη χώρα το β΄ εξάμηνο του 2009

Ο Οργανισμός Τουρισμού της Ταϊλάνδης (Tourism Authority of Thailand – TAT) ανήγγειλε τις λεπτομέρειες της εμπορικής στρατηγικής του για την αποκατάσταση του εισερχόμενου τουρισμού στο βασίλειο κατά τη διάρκεια του υπολοίπου του 2009. Η στρατηγική περιλαμβάνει τη λήψη…

Ο Οργανισμός Τουρισμού της Ταϊλάνδης (Tourism Authority of Thailand – TAT) ανήγγειλε τις λεπτομέρειες της εμπορικής στρατηγικής του για την αποκατάσταση του εισερχόμενου τουρισμού<...> στο βασίλειο κατά τη διάρκεια του υπολοίπου του 2009. Η στρατηγική περιλαμβάνει τη λήψη των μέτρων για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των επισκεπτών, περισσότερη προώθηση του εσωτερικού τουρισμού και διεθνείς αφίξεις επισκεπτών, καθώς και τακτικά μέτρα μάρκετινγκ, που στοχεύουν σε βασικές αγορές, και τα οποία συμπεριλαμβάνουν ειδικές καμπάνιες και on-line μάρκετινγκ.

“Θέλουμε όλοι να καταλάβουν σαφώς ότι η καθημερινή ζωή για τους Ταϊλανδούς και τους επισκέπτες της Ταϊλάνδης είναι και πάλι σε κανονικούς ρυθμούς”, λέει η κα Juthaporn Rerngronasa, Deputy Governor for Marketing Communications του Tourism Authority of Thailand. “Η στρατηγική μας είναι να ενημερώσουμε τους πιθανούς επισκέπτες μας ότι μπορούν να έχουν εδώ ανέμελες διακοπές, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα όλες τις αξίες και τη γοητεία που προσφέρει η Ταϊλάνδη. Οι Ταϊλανδοί παραμένουν θερμοί και χαμογελαστοί και τώρα είναι ο καιρός για να βιώσει κανείς όλα όσα αγαπούν οι επισκέπτες σχετικά με τη χώρα”.

Η Ταϊλάνδη καλωσόρισε 14,59 εκατ. διεθνείς επισκέπτες το 2008, οι οποίοι έφεραν περίπου 15 δισ. δολ. ΗΠΑ. Ο TAT υπολογίζει σε 14 εκατ. τις αφίξεις για το 2009. Για τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, οι αφίξεις στην Ταϊλάνδη έφτασαν συνολικά τα 3,2 εκατ., περίπου, με μείωση κατά 19% έναντι της ίδιας περιόδου πέρυσι. Οι επισκέπτες από τη Μ. Ανατολή αυξήθηκαν περίπου κατά 11,5%, ενώ οι επισκέπτες από Νότια Ασία αυξήθηκαν κατά 3,6%.

Τρεις παράγοντες-κλειδιά έχουν συμβάλει στην πτώση των τουριστικών αφίξεων -η διεθνής οικονομική ύφεση, η πολιτική κατάσταση στην Ταϊλάνδη και ο ιός της Νέας Γρίπης. Ο ΤΑΤ επικοινωνεί ενεργά με τους μελλοντικούς πιθανούς επισκέπτες της χώρας, ώστε να εξασφαλίσει ότι κατανοούν κάθε έναν από τους παραπάνω παράγοντες στη σωστή του διάσταση.

Για να ενισχυθεί η, ούτως ή άλλως, δυναμική θέση της Ταϊλάνδης στη διεθνή τουριστική αγορά, όσον αφορά την καλή προσφορά «value for money», ο TAT ξεκίνησε την καμπάνια «Amazing Thailand Amazing Value». Η Ταϊλάνδη αναγνωρίζεται γενικά ως ταξιδιωτικός προορισμός υψηλής ποιότητας και μεγάλης αξίας. Ο FuturebrandΆs Country Brand Index (CBI) έχει ταξινομήσει τη χώρα ως το καλύτερο διεθνές «brand» από άποψη value for money για το 2008, το τρίτο στη σειρά βραβείο που παίρνει.

Το βρετανικό UK Post Office Holiday Costs Barometer, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιανουάριο έδειξε ότι το κόστος των γευμάτων, των ποτών και άλλων τουριστικών στοιχείων είναι 41% χαμηλότερο στην Ταϊλάνδη από το χαμηλότερο οικονομικά προορισμό στην Ευρωζώνη. Το Μάιο, η έρευνα CNN Online Consumer Survey επέλεξε την Ταϊλάνδη ως καλύτερο αντιπρόσωπο value for money για τους ταξιδιώτες στη περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με περισσότερους από 5.000 συμμετέχοντες παγκοσμίως.

Όσον αφορά στην πολιτική κατάσταση, η χώρα έχει σταθεροποιηθεί, καθώς η κυβέρνηση εστιάζεται στο να επιφέρει την εθνική συμφιλίωση. «Ακόμη και αν λάβουμε υπόψη τα πρόσφατα πολιτικά γεγονότα, η μοναδικότητα, η ποικιλία, και η ποιότητα των τουριστικών αξιοθεάτων της Ταϊλάνδης, καθώς επίσης και η φιλοξενία των Ταϊλανδών, δεν έχουν αλλάξει. «Η Ταϊλάνδη συνεχίζει να καλωσορίζει τους επισκέπτες με ανοικτές αγκάλες», αναφέρει η κα Juthaporn. Πρόσθεσε ότι, χρησιμοποιώντας την εμπειρία που αποκτήθηκε από το ξεσπάσμα της επιδημίας του SARS μερικά χρόνια πριν, η ταϊλανδική κυβέρνηση έχει εφαρμόσει άμεσα μέτρα δράσης, που έχουν κρατήσει τον τύπο Α (H1N1) της γρίπης σε έλεγχο, έτσι ώστε οι επισκέπτες δεν πρέπει να ανησυχούν υπερβολικά για τη γρίπη όταν ταξιδεύουν εκεί.

Με τη συγκεκριμένη στρατηγική, η TAT εστιάζει στους αυξανόμενους επισκέπτες από τέσσερις βασικές αγορές:

  • Αγορές καταναλωτών έτοιμων για ταξίδι «Ready to Travel», όπως η Σκανδιναβία, η Ινδία, η Ρωσία, η Ινδονησία και μερικές χώρες της Μέσης Ανατολής, όπου οι άνθρωποι δεν είναι ευαίσθητοι στην πολιτική κατάσταση της Ταϊλάνδης, διαθέτουν ακόμη σημαντική αγοραστική δύναμη, και έχουν τη τάση για ταξίδι.
  • Αγορές δυνητικά επαναλαμβανόμενων επισκεπτών «Potentially Returning Visitor», οι οποίες καλύπτουν πολλές χώρες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Οι άνθρωποι σε αυτές τις αγορές, ενδιαφέρονται για την Ταϊλάνδη, αλλά ανησυχούν για την πολιτική κατάσταση και, περισσότερο, επηρεάζονται από τη διεθνή οικονομική ύφεση.
  • Αγορές ταξιδιωτών με επιφύλαξη «Concerned Traveller», συμπεριλαμβανομένων της Κίνας, του Χονγκ Κονγκ, της Σιγκαπούρης, του Βιετνάμ και της Αυστραλίας. Οι άνθρωποι σε αυτές τις αγορές θεωρούν την Ταϊλάνδη έναν κατάλληλο τουριστικό προορισμό, αλλά έχουν τις μεγαλύτερες επιφυλάξεις για την επίσκεψή τους, λόγω της πολιτικής κατάστασης.
  • Αγορές ιδιαίτερα ευαίσθητων ταξιδιωτών «Highly Sensitive Traveller», συμπεριλαμβανομένων της Ιαπωνίας, της Κορέας και της Ταϊβάν, όπου οι άνθρωποι είναι οι πιο ευαίσθητοι στην πολιτική σταθερότητα της Ταϊλάνδης. Επίσης, έχουν υποστεί μια βαθύτερη οικονομική μείωση, λόγω των στενών δεσμών τους με τη αμερικανική οικονομία.

Ο TAT θα αναπτύξει προσαρμοσμένες εκστρατείες για κάθε μία από αυτές τις αγορές, για να εξασφαλίσει πιθανούς επισκέπτες που κατανοούν την παρούσα κατάσταση στην Ταϊλάνδη και να «χτίσουν» την εμπιστοσύνη τους στη χώρα. Θα ενισχύσει την αξία του κόστους που προσφέρει η Ταϊλάνδη και θα δώσει έμφαση στους πολλούς έλξης και τις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει κανείς στην Ταϊλάνδη.

Η καμπάνια, που θα «τρέξει» για το υπόλοιπο του 2009, θα περιλαμβάνει τις εμπορικές εκθέσεις και road shows σε βασικές υπερπόντιες αγορές. Θα υπάρξει ένα road show στην Κίνα τον Ιούνιο, έπειτα στην Κορέα, την Ινδία, την Ταϊβάν, το Ντουμπάι και τη Ρωσία αργότερα μέσα στο έτος. Η on-line μάρκετινγκ καμπάνια της TAT θα περιλαμβάνει σε πραγματικό χρόνο κορυφαία τουριστικά αξιοθέατα της Ταϊλάνδης και θα ενδυναμώσει τις σχέσεις με τους πιθανούς επισκέπτες της μέσω των social media, on-line γεγονότα και e-newsletters.

«Αν και τώρα στρεφόμαστε στο να υπερνικήσουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας του τουρισμού της Ταϊλάνδης, το μέλλον της χώρας ως ταξιδιωτικού προορισμού παραμένει πολύ ελπιδοφόρο. Το βασίλειο θα γίνει σταθερά πιο ελκυστικό, δεδομένου ότι αναπτύσσουμε συνεχώς τα τουριστικά μας προϊόντα. Θα εστιάσουμε σε τομείς όπως ο ιατρικός τουρισμός καθώς επίσης και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και του wellness τουρισμού. Ακόμη, σε οικολογικά πακέτα περιήγησης, κοινωνικό τουρισμό, πολιτιστικό και ιστορικό τουρισμό, γάμους και γαμήλια ταξίδια, ποδηλατικό τουρισμό και αποδράσεις Σαββατοκύριακου 72 ωρών για τις κοντινές αγορές», καταλήγει η κα Juthaporn.

Φωτογραφία: Στην φωτογραφία η κα Juthaporn Rerngronasa με τον Θεόδωρο Κουμέλη στην Thailand Travel Mart 2009.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024