Τα αποτελέσματα Ετήσιας Έρευνας για τα αεροπορικά ταξίδια, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 10.000 ενεργοί ταξιδιώτες, ανακοίνωσε η International Air Transport Association (IATA). Η έρευνα της IATA κατέδειξε πως οι σημερινοί επιβάτες των αεροπορικών εταιριών όχι μόνο επωφελούνται των επιλογών που προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα των ταξιδίων, αλλά…
Τα αποτελέσματα Ετήσιας Έρευνας για τα αεροπορικά ταξίδια, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 10.000 ενεργοί ταξιδιώτες, ανακοίνωσε η International Air Transport Association (IATA). Η έρευνα της IATA κατέδειξε πως οι σημερινοί επιβάτες<...>των αεροπορικών εταιριών όχι μόνο επωφελούνται των επιλογών που προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα των ταξιδίων, αλλά ζητούν και περισσότερες επιλογές ελέγχου της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.
Τα στοιχεία της έρευνας αποκάλυψαν πως:
- το 89% των ταξιδιωτών προτιμά τα ηλεκτρονικά αεροπορικά εισιτήρια από τα χάρτινα
- το 56% έχει κάνει χρήση του ηλεκτρονικού check-in και
- το 69% έχει χρησιμοποιήσει τα “self-service”¨γκισέ.
Σε ερώτηση αν θα ήθελαν περισσότερες self-service επιλογές, το 54% των ερωτώμενων απάντησε καταφατικά, με τις θετικές απαντήσεις να προέρχονται από ποικίλλες γεωγραφικές περιοχές:
- το 64% από Αφρική και Μέση Ανατολή
- το 57% από την Αμερική
- το 53% από την Ευρώπη και
- το 51% από την περιοχή Ασίας / Ειρηνικού
“Το καταναλωτικό κοινό μίλησε και το μήνυμα του είναι ξεκάθαρο. Οι υπηρεσίες self-service αποτελούν μέρος των απαιτήσεων για full-service. Οι αεροπορικές εταιρίες με τη σειρά τους ανταποκρίνονται, αξιοποιώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις και προσφέροντας στους ταξιδιώτες μεγαλύτερη αξιοπιστία και περισσότερες επιλογές ελέγχου της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας” σχολίασε ο Γενικός Διευθυντής της IATA, κ. Giovanni Bisignani.