Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & Προβολή300 εκατ. ευρώ είναι το ελάχιστο κόστος επενδύσεων του ελληνικού τουρισμού για δράσεις marketing

300 εκατ. ευρώ είναι το ελάχιστο κόστος επενδύσεων του ελληνικού τουρισμού για δράσεις marketing

Η πρόταση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων – ΣΕΤΕ για το σχέδιο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού που θα παρουσιαστεί στο 3ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ με θέμα “Τουρισμός & Ανάπτυξη” στις 11 και 12 Οκτωβρίου, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι 300 εκ. ευρώ είναι το ελάχιστο απαιτούμενο ύψος επένδυσης σε οργανωτικές – επιχειρησιακές δομές και δράσεις μάρκετινγκ σε εθνικό και τοπικό επίπεδο για τα επόμενα…

Η πρόταση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων – ΣΕΤΕ για το σχέδιο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού που θα παρουσιαστεί<...> στο 3ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ με θέμα “Τουρισμός & Ανάπτυξη” στις 11 και 12 Οκτωβρίου, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι 300 εκ. ευρώ είναι το ελάχιστο απαιτούμενο ύψος επένδυσης σε οργανωτικές – επιχειρησιακές δομές και δράσεις μάρκετινγκ σε εθνικό και τοπικό επίπεδο για τα επόμενα 3 χρόνια. Έτσι, ο ελληνικός τουρισμός θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί πλήρως την μοναδική ευκαιρία που δημιούργησε η επιτυχής διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων.

Με το σύνθημα “τώρα ή ποτέ” η μελέτη που συντάχθηκε από ισπανική εταιρία συμβούλων με εμπειρία από την περίπτωση της Βαρκελώνης, προτείνει μεταξύ άλλων:

  • την ίδρυση και την οργανωτική δομή μιας κεντρικής μονάδας μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό
  • την δημιουργία τοπικών μονάδων μάρκετινγκ που θα καλύπτουν όλους τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας,
  • το άμεσο και ενιαίο branding για τον τουρισμό της Ελλάδας και όλων των τουριστικών προορισμών της χώρας,
  • τις αγορές και το μίγμα των τουριστικών προϊόντων, στην ανάπτυξη / προώθηση των οποίων θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα,
  • τα ξεπερασμένα προϊόντα, των οποίων η παραγωγή είτε θα πρέπει να εγκαταλειφθεί, είτε να τεθεί υπό αυστηρό έλεγχο.

Οι Σύνεδροι θα κληθούν να σχολιάσουν, να κρίνουν και να διαμορφώσουν προτάσεις σχετικές με το σχέδιο μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας το σύστημα της τηλεψηφοφορίας.

Οι ομιλητές του Συνεδρίου εκπροσωπούν διεθνή ΜΜΕ (BBC World, CNBC Europe, De Standaard, Suddeutsche Zeitung, FAZ) και Οργανισμούς (Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Exceltur, Πανεπιστήμιο Mainz) από Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Αυστραλία, Ισπανία.

Το συνέδριο είναι υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης – ΕΟΤ, ο οποίος είναι και ο χρυσός χορηγός της εκδήλωσης. Οι υπόλοιποι χορηγοί / υποστηρικτές είναι η εφημερίδα Εξπρές και το περιοδικό Τουρισμός & Οικονομία (χορηγοί επικοινωνίας), xenia Εκθέσεις Συνέδρια Α.Ε. (χορηγός υποδοχής), το Attica Group (χορηγός γεύματος), Golden Chemicals (χορηγός δείπνου), οι Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε. (επίσημος αερομεταφορέας), το ξενοδοχείο Αστήρ Πάλας Βουλιαγμένη, το περιοδικό Χρήμα & Τουρισμός (χορηγοί), το TravelDailyNews (χορηγός on-line επικοινωνίας), RCI, το ξενοδοχείο Gelina, JohnsonDiversey Ελλάς Α.Ε., το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, Karcher S.A., Κτήμα Εύχαρις.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024