Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΜε σημαντικά οφέλη η συμμετοχή των Ιονίων σε WTM και Philoxenia
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

Με σημαντικά οφέλη η συμμετοχή των Ιονίων σε WTM και Philoxenia

Με τη συμμετοχή σε δύο μεγάλες εκθέσεις, την World Travel Market (6-9 Νοεμβρίου) στο Λονδίνο και τη Philoxenia (16-19 Νοεμβρίου) στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκαν οι προγραμματισμένες για φέτος δράσεις προβολής – […]

Με τη συμμετοχή σε δύο μεγάλες εκθέσεις, την World Travel Market (6-9 Νοεμβρίου) στο Λονδίνο και τη Philoxenia (16-19 Νοεμβρίου) στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκαν οι προγραμματισμένες για φέτος δράσεις προβολής – διαφήμισης<...>της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης στο Λονδίνο ο Γ.Γ. της Περιφέρειας, κ. Σωτήρης Βόσδου, πραγματοποίησε σημαντικές επαφές με tour operators αλλά και άλλους φορείς προκειμένου να προβληθούν τα Ιόνια Νησιά ως ταξιδιωτικός προορισμός στη βρετανική αγορά, ενώ προγραμματισμένη συνάντηση είχε, μεταξύ άλλων, και με εκπρόσωπο της εταιρίας TUI UK, όπως και με την contracting manager της εταιρίας Thomson. Επίσηs, συναντήθηκε και με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρίας Appolo, κ. Τ. Φιλιππόπουλο, που δραστηριοποιείται στην Σκανδιναβία, συζητώντας τη δυνατότητα προσέλευσης τουριστών από τη Σκανδιναβία.
Αξιοσημείωτα είναι τα στοιχεία έρευνας της εταιρίας AXA Insurance, που παρουσιάστηκαν στο περιθώριο της έκθεσης WTM, σύμφωνα με τα οποία η τουριστική αγορά της Μ. Βρετανίας αποτιμάται σε περίπου 160 δισ. ευρώ, καθώς αυτό είναι το συνολικό ποσό που φέρονται να δαπάνησαν οι Βρετανοί φέτος σε ταξίδια, τουριστικές υπηρεσίες και προϊόντα. Σύμφωνα με την έρευνα, οι Βρετανοί δαπανούν για τις διακοπές τους περίπου 72 δισ. ευρώ, 7 δισ. ευρώ σε εκδρομές, 6,5 δισ. ευρώ σε ταξιδιωτική ασφάλεια, 3,5 δισ. ευρώ για ενοικίαση αυτοκινήτων, ενώ ξόδεψαν ή πρόκειται να ξοδέψουν 46,4 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε τον περασμένο Ιούλιο, δημοφιλέστερος προορισμός των Βρετανών για το 2006 είναι η ίδια τους η χώρα και η Ιρλανδία με ποσοστό 68%. Ακολουθούν η Ισπανία με 37%, η Γαλλία με 25%, η Ιταλία με 19%, οι ΗΠΑ με 17% και η Ελλάδα με 13%. Το στοιχείο που δίνει ένα στίγμα για την επόμενη τουριστική περίοδο είναι η πληροφορία που υπάρχει από παράγοντες του τουρισμού και καταγράφεται σε αύξηση στον αριθμό αεροπορικών θέσεων που δεσμεύουν για Ελλάδα πολλοί τουριστικού οργανισμοί για το 2007.

Λίγες μέρες μετά το πέρας της έκθεσης του Λονδίνου WTM 2006, η Περιφέρεια Ιονίων Νησιών συμμετείχε μέσω της ΕΤΙΝ ΑΕ στην έκθεση Philoxenia της Θεσσαλονίκης (16/11/06 – 19/11/06), αφού η αγορά της Βόρειας Ελλάδας θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τα Ιόνια Νησιά και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκεί προβολή της. Για να ενδυναμωθεί περαιτέρω η παρουσία των Ιονίων Νήσων στη Philoxenia, η ΠΙΝ πραγματοποίησε διαφημιστικές καταχωρήσεις στις μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδες «Μακεδονία», «Αγγελιοφόρος» και «Εγνατία», όπου διαφημίζονταν τα Ιόνια Νησιά αλλά και το περίπτερο της Περιφέρειας, ώστε επιχειρηματίες και κοινό να ενημερωθούν για το ακριβές σημείο που θα επισκεφτούν στη Philoxenia.

Στα πλαίσια της έκθεσης τουρισμού Philoxenia ο Γ.Γ. της ΠΙΝ, κ. Σωτήριος Βόσδου παραχώρησε συνέντευξη τύπου στο χώρο του περιπτέρου. Στην συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκε στα ΜΜΕ εφαρμογή εικονικής περιήγησης στο ιστορικό κέντρο της πόλης της Κέρκυρας, δράση που γίνεται στα πλαίσια του προγράμματος «Καινοτομία στα Ιόνια Νησιά» και αναπτύσσεται από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την εταιρία Digital Innovations.

Σύμφωνα με τον κύριο Ν. Πάχτα, που έκανε την παρουσίαση της εικονικής περιήγησης, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες του διαδικτύου να περιηγηθούν στο ιστορικό κέντρο της πόλης και να γνωρίσουν καλύτερα την ιστορία, την ιδιαίτερη φυσιογνωμία του και το τουριστικό προϊόν που έχει να προσφέρει.

Η Περιφέρεια Ιονίων Νησιών συμμετείχε με ιδιαίτερα καλαίσθητο περίπτερο 105 τ.μ., όπου απέσπασε και το βραβείο της έκθεσης, ως «καλύτερης δημιουργίας». Στην έκθεση εκπροσωπήθηκαν και οι τέσσερις νομοί σε ειδικά για τον καθένα διαμορφωμένο χώρο όπου είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα αξιοθέατα του κάθε νομού καθώς και τοπικά προϊόντα. Επίσης η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στη Philoxenia παρουσίασε και διέμεινε το φυλλάδιο «πολιτιστικές εκδηλώσεις 2007» στοχεύοντας στην ενημέρωση του κοινού και στην ανάδειξη πολιτιστικού προϊόντος των νησιών, καθώς σε αυτό είναι καταγεγραμμένες όλες οι πολιτιστικές εκδηλώσεις των νησιών για το 2007.

Τέλος, σημειώνεται ότι η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, σε συνεργασία με την ΕΤΙΝ Α.Ε., έχει ήδη προγραμματίσει την συμμετοχή σε συνολικά 14 διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και για το 2007, με στόχο την καλύτερη προβολή των Ιονίων Νήσων ως προορισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024