Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣΕΤΕ: Οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν εξαντλήσει τα περιθώριά τους

ΣΕΤΕ: Οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν εξαντλήσει τα περιθώριά τους

Οι επιχειρήσεις έχουν εξαντλήσει τα περιθώριά τους. Από πλευράς Πολιτείας όμως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια να κάνει ελκυστικότερο το ελληνικό τουριστικό πακέτο…

Οι επιχειρήσεις έχουν εξαντλήσει τα περιθώριά τους. Από πλευράς Πολιτείας όμως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια να κάνει ελκυστικότερο το ελληνικό τουριστικό<...> πακέτο αρκεί να ληφθούν, προσωρινής έστω διάρκειας, μέτρα τονίζει ο ΣΕΤΕ σε ανακοίνωση του σχετική με τα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν για να προσελκύσουμε υπό τις παρούσες συνθήκες μία «κρίσιμη μάζα» τουριστών.

Τα μέτρα αυτά αφορούν, πιο συγκεκριμένα, σε μείωση ή και κατάργηση του φόρου αεροδρομίων, μειώσεις στα τέλη αεροδρομίων και στα τέλη διέλευσης εναέριου χώρου, μειώσεις των τελών παρεπιδημούντων, μειώσεις τιμών εισόδου σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, ακόμα και ενδεχόμενη μείωση του ΦΠΑ των τουριστικών υπηρεσιών. Με την μετακύλιση των μειώσεων αυτών στην αγορά θα εξασφαλισθούν λογικές και ευπρόσωπες τιμές των τουριστικών υπηρεσιών, παράλληλα δε θα βοηθηθούν οι tour operators να αντιμετωπίσουν το αυξημένο κόστος λόγω πετρελαίου της αερομεταφοράς, που θίγει ιδιαίτερα τον τουρισμό μας.

Απαντώντας στο ερώτημα εάν η μείωση των τιμών θα είχε θετικά αποτελέσματα στην προσέλκυση περισσοτέρων τουριστών, ο ΣΕΤΕ υπογραμμίζει ότι η μέχρι σήμερα εμπειρία δείχνει ότι μια τέτοια πολιτική μπορεί να έχει αποτέλεσμα μόνο σε περιπτώσεις συνδυασμένων και λογικών «μειώσεων – προσφορών». Η κρίσιμη μάζα είναι απαραίτητη για τον τουρισμό, ταυτόχρονα, όμως, πρέπει να αποφεύγονται αρνητικές υποθήκες (δηλαδή χαμηλά επίπεδα τιμών) που αποτελούν σημείο αναφοράς μελλοντικών τιμολογιακών πολιτικών.

Στην εν λόγω ανακοίνωση του ΣΕΤΕ, επίσης, σημειώνεται ότι η περί πολέμου συζήτηση έχει, ήδη, διαμορφώσει αρνητική ψυχολογία στην τουριστική αγορά καθώς και ότι οι επιπτώσεις αφορούν τόσο στην επιβράδυνση των κρατήσεων όσο και – κυρίως – στη μετάθεση της απόφασης για ταξίδια. Ενδεχόμενη μείωση της τουριστικής ζήτησης για την χώρα μας θα έχει σαν κύριο αποτέλεσμα την μείωση της απασχόλησης και την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της οικονομίας μας. Για να αποφευχθούν αυτές οι αρνητικές συνέπειες ο ΣΕΤΕ προτείνει, ακόμα, την πρόσθετη επένδυση στη διαφήμιση και προβολή του τουρισμού μας.
«Στην παρούσα φάση και έως ότου ξεκαθαρίσει η κατάσταση είναι απαραίτητη η δραστηριοποίηση σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων, προσκλήσεων δημοσιογράφων κ.λπ.
Μετά την λήξη του πολέμου πρέπει να προχωρήσουμε σε έντονη διαφημιστική προβολή του ελληνικού τουρισμού με διπλασιασμό του πρόσφατα ανακοινωθέντος ποσού των 23 εκατ. ευρώ. Aλλωστε οι δεσμεύσεις από πλευράς πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού ήταν αρχικά (Οκτώβριος 2002) για 48 εκατ. ευρώ.»
σημειώνει ο ΣΕΤΕ.

Τέλος ο Σύνδεσμος αναφέρει «Η Ελλάδα πρέπει με κάθε τρόπο να προβάλει το πλεονέκτημα του ασφαλούς προορισμού, επιλογή η οποία διευκολύνεται από την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων 2004. Είναι βέβαια προφανές ότι όλες αυτές οι δράσεις που απαιτούν ταχύτητα αποφάσεων και ευελιξία θα μπορούσαν πολύ πιο εύκολα να υλοποιηθούν, εάν είχε δημιουργηθεί το από εξαετίας προτεινόμενο από τον ΣΕΤΕ σχήμα μιας εξειδικευμένης Ανώνυμης Εταιρίας για το marketing και την προβολή του ελληνικού τουρισμού.»

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024