ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΠΕΚΙΝΟ: Στην πρώτη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού `The Beijing International Travel & Tourism Market` (BITTM), που διοργανώνεται στις 20 – 23 Απριλίου στο εκθεσιακό κέντρο NAEC στο Πεκίνο και ανοίγει τις πύλες της σήμερα, το παρόν θα δώσει, εκπροσωπώντας την Κυβέρνηση, ο Υφυπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αναστάσιος Λιάσκος, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο του ΕΟΤ…
ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΠΕΚΙΝΟ: Στην πρώτη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού `The Beijing International Travel & Tourism Market` (BITTM), που διοργανώνεται<...> στις 20 – 23 Απριλίου στο εκθεσιακό κέντρο NAEC στο Πεκίνο και ανοίγει τις πύλες της σήμερα, το παρόν θα δώσει, εκπροσωπώντας την Κυβέρνηση, ο Υφυπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αναστάσιος Λιάσκος, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Αριστείδη Καλογερόπουλο.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του ο κ. Λιάσκος θα έχει σειρά επαφών με στελέχη της Κυβέρνησης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και θα παραχωρήσει συνέντευξη στα ΜΜΕ.
Tο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, στα πλαίσια της προσπάθειάς του για το άνοιγμα νέων αγορών, προωθεί τη `παρουσία του` στην Κίνα με γραφείο στο Πεκίνο, καθώς και με διαρκή παρέμβαση στα τουριστικά δρώμενα της χώρας.
Τέλος, να υπενθυμιστεί ότι η έκθεση εστιάζει αποκλειστικά στον εξερχόμενο τουρισμό από την Κίνα και είναι μόνο για επαγγελματίες (B2B), γεγονός που την κάνει μοναδική στο είδος της σε όλη την χώρα και απόλυτα στοχευμένη.
‘Η Ελλάδα είναι πανέτοιμη να παρουσιάσει το τουριστικό της προϊόν στους επαγγελματίες τουριστικούς πράκτορες της Κίνας. Η ελληνική παρουσία καλύπτει 203 τ.μ. με ένα μοντέρνο περίπτερο που ετοίμασε ο ΕΟΤ ακριβώς μπροστά στην κεντρική είσοδο της έκθεσης», ανέφερε ο Θεόδωρος Κουμέλης διευθύνων σύμβουλος της Travel Media Applications, που είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της BITTM για την Ελλάδα και την Κύπρο, ο οποίος και συνοδεύει την αποστολή στο Πεκίνο.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.