Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣυνδυαστικά πακέτα και οι ηλικίες 50+ οι στόχοι της ΕΞΘ στη σκανδιναβική αγορά
Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

Συνδυαστικά πακέτα και οι ηλικίες 50+ οι στόχοι της ΕΞΘ στη σκανδιναβική αγορά

Κατά τη διάρκεια του Grekland Panorama, η υπεύθυνη Μάρκετινγκ της ΕΞΘ κα Ευδοκία Τσατσούρη είχε B2B συναντήσεις με εκπροσώπους των μεγαλύτερων tour operators της σκανδιναβικής αγοράς (TUI, Apollo κ.λπ.), όπως και με τους εκπροσώπους της Scandinavian Airlines.

Στη Στοκχόλμη και στο επιβλητικό “Globe Arenas Annexet” βρέθηκε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας τις προσπάθειες εξωστρέφειας προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες από τη Σουηδία και την ευρύτερη σκανδιναβική αγορά.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε από τις 14 ως τις 16 Φεβρουαρίου 2014 στο Grekland Panorama, την 1η μεγάλη έκθεση με αποκλειστικό θέμα την Ελλάδα που διοργάνωσε η εταιρεία North Events, με την υποστήριξη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Η ΕΞΘ πήρε μέρος στην έκθεση μαζί με το Δήμο Θεσσαλονίκης και εκπροσωπήθηκε στο δικό του περίπτερο, προκειμένου να προωθηθεί από κοινού ο προορισμός τόσο σε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, όσο και σε επισκέπτες.

Κατά τη διάρκεια του Grekland Panorama, η υπεύθυνη Μάρκετινγκ της ΕΞΘ κα Ευδοκία Τσατσούρη που εκπροσώπησε την Ένωση, είχε B2B συναντήσεις με εκπροσώπους των μεγαλύτερων tour operators της σκανδιναβικής αγοράς (TUI, Apollo κ.λπ.) όπως και με τους εκπροσώπους της Scandinavian Airlines, προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες συνεργασιών για την ανάπτυξη του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη. Το Δήμο Θεσσαλονίκης εκπροσώπησε ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων κ. Σπύρος Πέγκας.

Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν αντίστοιχοι των προτιμήσεων του σκανδιναβικού κοινού και αποφασίστηκε να ακολουθηθούν δύο κατευθύνσεις. Από τη μια, η ένταξη της Θεσσαλονίκης σε κοινά τουριστικά πακέτα με τη Χαλκιδική, επειδή το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” είναι πολύ κοντά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών στους τομείς του leisure, holidays και οικογενειακού τουρισμού. Και από την άλλη, η προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας άνω των 50 ετών και η ενίσχυση του θεματικού τουρισμού, όπως ο περιπατητικός, με τη Θεσσαλονίκη να είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για εξορμήσεις στη Βόρεια Ελλάδα.  

Η ΕΞΘ σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Σουηδίας αποφάσισε επίσης την πραγματοποίηση στοχευμένων ταξιδιών εξοικείωσης για δημοσιογράφους (press trips) στη Θεσσαλονίκη, συνδυαστικά με τη Χαλκιδική.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024