Το χέρι στην τσέπη βάζει η ελβετική κυβέρνηση και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις της χώρας για να σωθεί ο άλλοτε κραταιός εθνικός αερομεταφορέας της Ελβετίας. Η κυβέρνηση θα καλύψει το ένα […]
Το χέρι στην τσέπη βάζει η ελβετική κυβέρνηση και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις της χώρας για να σωθεί ο άλλοτε κραταιός εθνικός αερομεταφορέας της Ελβετίας<...>. Η κυβέρνηση θα καλύψει το ένα τέταρτο του ποσού που απαιτείται για τη διάσωση της
Το σχέδιο που ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο Ελβετός πρόεδρος, Μόριτζ Λοϊενμπέργκερ προβλέπει τόσο η ομοσπονδιακή όσο και οι τοπικές κυβερνήσεις να αναλάβουν να βρουν χρήματα ώστε να βγάλουν τη Swissair από την δύσκολη αυτή θέση με την αρωγή και της επιχειρηματικής κοινότητας της χώρας.
Ήδη οι κυβερνήσεις της Ζυρίχης και της Βασιλείας ανακοίνωσαν την οικονομική υποστήριξή τους αλλά και οι τράπεζες Raiffeisen, που θα συμβάλλουν με 25 εκατ. φράγκα. Πολλές ακόμη ιδιωτικές εταιρίες εκδήλωσαν ενδιαφέρον. Συνολικά θα επενδύσουν 1,7 δισ. φράγκα για την αναγέννηση της Swissair, με τις τράπεζες UBS και Credit Suisse να επενδύουν μεγάλα ποσά γι αυτό το σκοπό.
Το σχέδιο διάσωσης προβλέπει να δοθεί η άδεια στην ελβετική αεροπορική εταιρία Crossair να αναλάβει 26 ευρωπαϊκές και ισάριθμες υπερατλαντικές πτήσεις της Swissair και η ελβετική κυβέρνηση θα αποκτήσει έναντι 600 εκατ. φράγκων το 20% της Crossair, ενώ το 18% της θα περάσει στον έλεγχο ορισμένων καντονιών.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.