Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumΠως θα ορίσετε την πολιτική Marketing και το προφίλ της εταιρίας σας

Πως θα ορίσετε την πολιτική Marketing και το προφίλ της εταιρίας σας

Πως θα ορίσετε την πολιτική Marketing και το προφίλ της εταιρίας σας
του Τάσου Παππά

Πριν αρχίστε οτιδήποτε, είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίστε τι προφίλ επιθυμείτε να έχει η εταιρία σας και ποιες θα είναι οι πολιτικές που θα ακολουθήσει. Αυτά τα σημαντικά εργαλεία marketing  πρέπει να κοινοποιηθούν σε όλο το προσωπικό της εταιρίας για να έχουν μία ξεκάθαρη εικόνα του τι και πως σκοπέυετε να πετύχετε αλλά και ποιος θα είναι ο ρόλος τους στη διαδρομή αυτή.

Προτιμάται γενικότερα οι πολιτικές που θα εφαρμόσει η εταιρία να έχουν πρώτα συζητηθεί με τους συνεργάτες σας. Πρέπει να λάβουν μέρος στις συζητήσεις και αποφάσεις για να αισθάνονται ότι συμμετέχουν και δεσμέουνται απο τις κοινές αποφάσεις αυτές.

Η πολιτική της εταιρίας θα πρέπει να περιλαμβάνει μέρη όπως:

  • Είδος και μέγεθος incentives που θα προσπαθήστε να προσελκύστε
  • Παρουσιάσεις
  • Σχεδιασμό και Παραγωγή Εντύπων
  • Marketing (με την ευρύτερη έννοια)
  • Παρουσία σε κλαδικές εκθέσεις
  • Τιμολογιακή πολιτική
  • Πολιτική πληρωμών
  • Πιστωτική Πολιτική, εφόσον πρέπει να υπάρξει
  • Εξαιρέσεις στις παραπάνω πολιτικές
  • Ποιοι άλλοι συνεργάτες θα έχουν εξουσία να λαβαίνουν αποφάσεις

Παρουσιάστε μια νέα εταιρική εικόνα

Ειναι σημαντικό για την νέα σας εταιρία (ή το νέο τμήμα εντός της εταιρίας) να δημιουργήστε μία νέα ταυτότητα, ανάλογη με την αγορά που θέλετε να προσεγγίστε. Αν είστε ήδη γνωστοί ως ABC Travel, τότε μία ονομασία τύπου ABC Events, ABC Creations ή ABC Concepts, θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις υπηρεσίες που θα προτείνετε στους υποψήφιους πελάτες σας.

Πολλοί ειδικοί του χώρου προτείνουν να ΜΗΝ χρησιμοποείτε το όρο “travel”αν αρχίζετε μία νέα εταιρία και αν σκοπεύετε να ασχοληθείτε αποκλειστικά με τις εταιρικές συναντήσεις και τα ταξίδια κινήτρων.

Οι εταιρίες DMC δεν «πουλάνε» μεταφορικές υπηρεσίες απο ένα σημείο σε ένα άλλο ή ταξιδιωτικά «πακέτα». Αντιθέτως η δουλειά τους είναι ποιο συνυφασμένη με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, τις υπηρεσίες marketing και επικοινωνίας, υπηρεσίες υποστήριξης, δηλαδή κάθε άλλο παρά ταξίδια. `Αρα αφαιρόντας την λέξη “Travel” από τον τίτλο της εταιρίας σας, επεξηγείτε καλύτερα τι ακριβώς κάνετε για τους πελάτες σας.

Kαταλήγουμε λοιπόν ότι η δημιουργία της εταιρικής εικόνας, είναι το πιο σημαντικό βήμα προς το “ταξίδι της περιπέτειας” της εταιρίας DMC. Το κατάλληλο όνομα της εταιρίας παρΆόλα αυτά δεν είναι αρκετό για την νέα εικόνα. Ένα μικρό, αλλά αυθεντικό, σλόγκαν, τύπου «Είμαστε η εταιρία που τα πραγματοποιεί» σε κάθε έντυπο ή ψηφιακό αρχείο της εταιρίας μπορεί να είναι χρήσιμο για να εκπληρώσει την εικόνα που επιθυμείτε.
Παρόμοια σλόγκαν που συνοδεύουν το όνομα της εταιρίας είναι «βελτιώνουμε την αποδοτικότητα», «ειδικοί στην υποκίνηση», «επειδή νοιαζόμαστε», κ.α. Το πιο σημαντικό είναι να βρείτε ένα αυθεντικό σλόγκαν που θα τονίζει τα δυνατά σας σημεία και να το χρησιμοποείτε συχνά.

Την επόμενη εβδομάδα: «Ετοιμάστε ένα σχέδιο marketing 3ετίας»

© Tasso Pappas CITE
Απόδοση στα ελληνικά από το Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece”


* O Τάσος Παππάς CITE είναι πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων) και διατέλεσε πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “To be or not to be a DMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου Certified Incentive Travel Executive (CITE). Για περισσότερες πληροφορίες για τον Τάσο Πάππα επισκεφτείτε το http://sites.google.com/site/tassopappasconsultancy/  η επικοινονιστε με το tassopappas@otenet.gr

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024