Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΕρωτηματικά δημιουργεί η πλήρης απουσία της Ελλάδας από εκθέσεις σε αγορές ποιοτικού τουρισμού

Ερωτηματικά δημιουργεί η πλήρης απουσία της Ελλάδας από εκθέσεις σε αγορές ποιοτικού τουρισμού

Η πρόσφατη απογοητευτική και στην ουσία ανύπαρκτη παρουσία της Ελλάδας στην έκθεση Arabian Travel Market όπως έγραψε το TDN σε ανταπόκρισή του από το Ντουμπάι, δυστυχώς δεν ήταν η μόνη. […]

Η πρόσφατη απογοητευτική και στην ουσία ανύπαρκτη παρουσία της Ελλάδας στην έκθεση Arabian Travel Market όπως έγραψε το TDN σε ανταπόκρισή του<...> από το Ντουμπάι, δυστυχώς δεν ήταν η μόνη. Ο αναγνώστης του TDN κ. Νίκος Πολυχρονίδης ορμώμενος από το συγκεκριμένο άρθρο μάς έγραψε παρατηρώντας ότι για άλλη μια φορά η Ελλάδα ήταν η μεγάλη απούσα σε ένα από τα μεγαλύτερα ναυτιλιακά γεγονότα του κόσμου, του Seatrade Cruise Shipping Convention που έγινε πρόσφατα στο Μαϊάμι της Φλώριδα, των ΗΠΑ.

Το Μαϊάμι είναι το κέντρο της παγκόσμιας κρουαζιέρας μιας και εκεί βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία και η κεντρική διοίκηση όλων των μεγάλων εταιριών κρουαζιέρων. Σύμφωνα με τον τακτικό μας αναγνώστη κ. Νίκο Πολυχρονίδη που επισκέφθηκε την έκθεση, η Ελλάδα δεν είχε καμία επίσημη παρουσία σε ένα τόσο σημαντικό γεγονός. Αντίθετα, μετρήσαμε περίπου 80 λιμάνια και λιμανάκια από πολλά μέρη του κόσμου που είχαν παρουσία εκεί και παρουσίαζαν τις διευκολύνσεις που προσφέρουν στα κρουαζιερόπλοια. 'Λιμάνια', όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Νίκος Πολυχρονίδης, 'που επιθυμούν και επιδιώκουν με προβολή των αρετών τους, να κάνουν τους "κρουαζιεράδες" να τα επιλέξουν ως σημεία επίσκεψης στις διάφορες κρουαζιέρες τους.'

Αλήθεια προβληματιστήκαμε: η Ελλάδα δεν επιδιώκει να προσελκύσει κρουαζιερόπλοια και να προβάλει τα λιμάνια της; Η παρουσία της εκεί δεν είναι επιτακτική αφού θέλει όπως ισχυρίζονται οι ιθύνοντες του τουρισμού να αναπτύξει τον θαλάσσιο τουρισμό;

Όπως μας ανέφερε ο κ. Πολυχρονίδης μεταφέροντας μας το κλίμα της έκθεσης, 'η παρουσία της Ιταλίας ήταν καταπληκτική σε μια μεγάλη γειτονιά με τα εθνικά της χρώματα, όπου εξέθεταν συγκεντρωμένες όλες οι Ιταλικές επιχειρήσεις αλλά και τα διάφορα Ιταλικά λιμάνια – προορισμοί. Είναι απίστευτο το πόσα χαρακτηριστικά ιταλικά φαγητά και κρασιά επροσφέροντο σε όλους τους επισκέπτες κάθε μεσημέρι από άψογα οργανωμένους μπουφέδες, με υπέροχη παρουσίαση, υποδειγματική οργάνωση, απρόσμενη ποικιλία και ακόμη περισσότερο κέφι…κάνοντας κάθε μέρα την Ιταλία το επίκεντρο του τεράστιου εκθεσιακού χώρου, και το όνομα της να συζητιέται πολύ και με τα καλύτερα σχόλια. Ενέργεια προβολής εθνική, με οργάνωση και δαπάνες του αρμόδιου κρατικού φορέα που έχει για σκοπό την προβολή της χώρας… '

Παρόλο που είχε προβλεφθεί κάποιος χώρος με την επωνυμία Hellas Pavillion, η ελληνική συμμετοχή ακυρώθηκε με όλες τις δυσάρεστες συνέπειες για την χώρα μας.

Ο κ. Πολυχρονίδης μας ανέφερε επίσης ότι η μόνη ελληνική 'νότα' σε αυτή την εκδήλωση ήταν η παρουσία τριών Ελληνικών επιχειρήσεων 'που παρουσιάστηκαν σε κοινό άψογα διαμορφωμένο χώρο και είναι η γνωστές: "Ιππόκαμπος" εσωτερική αναδόμηση πλοίων, "JGP Hellas" ανακατασκευές και επισκευές πλοίων και "Δογάνης" – πρακτορεύσεις πλοίων, που πραγματικά ύψωσαν υπερήφανα την Ελληνική σημαία (όχι μία αλλά τρεις) σε περίοπτη θέση μέσα στην έκθεση, περιορίζοντας κατά το δυνατόν την εθνική μας ξεφτίλα με μία πραγματικά αξιοπρεπή παρουσία και με ένα πολύ πετυχημένο και σίγουρα πανάκριβο "πάρτυ" που διοργάνωσαν με απλόχερα κεράσματα και πολλή φιλοξενία, προσελκύοντας εκατοντάδες σημαντικούς επισκέπτες κάτω από την άμοιρη γαλανόλευκη, ξοδεύοντας φυσικά από την τσέπη τους… Τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια!'

Με λύπη μας θα ακούσαμε και αυτό από τον κ. Πολυχρονίδη: η Ολυμπιακή Αεροπορία<.> ενώ διέθετε περίπτερο περίπου 15 τμ. δεν παρουσιάστηκε ούτε ένα άτομο να το επανδρώσει και να δίνει πληροφορίες. Το μόνο ντεκόρ δύο μικρές αφισούλες πάνω σε λεπτά τρίποδα. Η εικόνα απογοητευτική, ένα έρημο περίπτερο!

Με αφορμή τις δύο αυτές εκθέσεις αυτό που τουλάχιστον οι αρμόδιοι είτε ιδιωτικών, είτε δημόσιων εταιριών και φορέων θα έπρεπε να κάνουν είναι να φροντίζουν, όταν για ανεξάρτητους λόγους ακυρώνεται η ελληνική παρουσία, κάποιος να είναι υπεύθυνος για να μην παρουσιάζονται φαινόμενα εγκατάλειψης τα οποία δυστυχώς μόνο ειρωνικά σχόλια, γέλια, αλλά και απογοήτευση προξενούν στους επαγγελματίες επισκέπτες διεθνούς εμβέλειας εκθέσεων και δυσφημούν πλέον την εικόνα της χώρας και όχι απλώς την εικόνα μίας μεμονωμένης εταιρίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024