Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Γαστρονομία

Η Θεσσαλονίκη κερδίζει τις εντυπώσεις στο National Geographic Traveller Food Festival 2022 στο Λονδίνο

Τατιάνα Ρόκου - 20 Ιούλιος 2022, 13:33

Στόχος του project London Calling Thessaloniki Cooking είναι η προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης ως ιδανικού γαστρονομικού τουριστικού προορισμού, τόσο στους επαγγελματίες του τουρισμού όσο και στο ευρύ αγγλικό και διεθνές κοινό 365 ημέρες το χρόνο.


Η ομάδα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με επικεφαλής την αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρο του ΟΤΘ κα Βούλα Πατουλίδου ταξίδεψε στο Λονδίνο, προκειμένου να συμμετάσχει στο διάσημο φεστιβάλ γαστρονομικού ενδιαφέροντος National Geographic Traveller Food Festival, 16 και 17 Ιουλίου 2022, για να προβάλλει τη γαστρονομική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης.

Μετά από την πρόσκληση του γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας και της διευθύντριας κας Ελένης Σκαρβέλη, τα στελέχη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης υπό την καθοδήγηση του καθηγητή γαστρονομίας και σεφ κ. Γιώργου Παλησίδη, φόρεσαν τις ποδιές με το λογότυπο της Θεσσαλονίκης και σαγήνευσαν το λονδρέζικο κοινό με την “κουζίνα” της.

Οι επισκέπτες του φεστιβάλ δοκίμασαν τη γλυκιά μπουγάτσα Θεσσαλονίκης και τον φραπέ, βούτηξαν το κουλούρι Θεσσαλονίκης στη κλασική χωριάτικη σαλάτα, γεύτηκαν ντόπιο τσίπουρο σε συνδυασμό με καρπούζι, δοκίμασαν μύδια αχνιστά από τη Χαλάστρα, βουβαλίσιο σαλάμι και καβουρμά, τσιγαριστό λουκάνικο με καραμελωμένο μέλι πεύκου και απόλαυσαν το “Δάκρυ του Πεύκου”, την αφρώδη ρετσίνα του οινοποιείου ΚΕΧΡΗ.



Η ενέργεια αυτή προβολής της Θεσσαλονίκης στο βρετανικό κοινό εντάσσεται στο project του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τίτλο London Calling Thessaloniki Cooking. Το project περιλαμβάνει:

  • Tη συμμετοχή του ΟΤΘ στο Food Festival του National Geographic Traveller
  • Την προβολή του προορισμού σε 41 στάσεις στο μετρό του Λονδίνου για 15 μέρες και κατά τη διάρκεια του NGT Food Festival.
  • Digital καμπάνια μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
  • Δημοσιεύσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ όπως η Guardian στις αρχές Σεπτεμβρίου.
  • Προώθηση της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμού μέσα από τα κανάλια της Jet2 Holidays, του δεύτερου μεγαλύτερου tour operator της Βρετανίας
  • και το press trip που διοργάνωσε ο ΟΤΘ σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας για τον δημοσιογράφο του Greentraveller Richard Hammond.
  • τη δημιουργία ενός online οδηγού (Greentraveller’s Guide), ο οποίος θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα greentraveller.co.uk
  • Συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο webinar “TTG Greece Fest” στην πλατφόρμα του επαγγελματικού περιοδικού TTG, που πραγματοποίησε το Γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας για την ενίσχυση και ενδυνάμωση των επαγγελματικών σχέσεων με τη βρετανική τουριστική αγορά.

Στόχος του project είναι η προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης ως ιδανικού γαστρονομικού τουριστικού προορισμού, τόσο στους επαγγελματίες του τουρισμού όσο και στο ευρύ αγγλικό και διεθνές κοινό 365 ημέρες το χρόνο.

Στο φεστιβάλ συμμετείχαν μεγάλες βρετανικές τουριστικές επιχειρήσεις και εθνικοί οργανισμοί τουρισμού, διεθνούς φήμης chefs, όπως o Gennaro Contaldo και η διάσημη στο βρετανικό κοινό Ελληνίδα νικήτρια του MasterChef 2019 UK Irini Tzortzoglou, ο έγκριτος δημοσιογράφος γαστρονομικών προορισμών Jonathan Phang και ο επικεφαλής ειδικών projects του National Geographic Traveller και του National Geographic Traveller Food, Matt Midworth.

Η κα Πατουλίδου δήλωσε: “Η γεύση χτίζει αναμνήσεις. Η Θεσσαλονίκη έχει το αδιαμφισβήτητο ατού της γαστρονομίας που υπερτερεί των ανταγωνιστών της. Φτάνει να την γευτείς Ήταν ένα ουσιαστικό αλλά εξουθενωτικό τριήμερο. Στους Λονδρέζους έμεινε ‘η γεύση της Θεσσαλονίκης’ και σε μας η γεύση μιας βαθιάς ικανοποίησης ότι κάναμε το καλύτερο για την πόλη μας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top