Η αύξηση για το 2014 προς τη Χαλκιδική από τη ρουμανική τουριστική αγορά είναι της τάξης του 5 με 7%, σε μια χρονιά που στην Ελλάδα η αύξηση κυμαίνεται στο 25%, με ιδιαίτερη κινητικότητα προς τη νησιωτική χώρα.
Σε περίπτερο 50 τ.μ. ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων, την Ένωση Camping και το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ανέδειξε με έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα τις ομορφιές του προορισμού.
Η αύξηση για το 2014 προς τη Χαλκιδική από τη ρουμανική τουριστική αγορά είναι της τάξης του 5 με 7%, σε μια χρονιά που στην Ελλάδα η αύξηση κυμαίνεται στο 25%, με ιδιαίτερη κινητικότητα προς τη νησιωτική χώρα.
Σημαντική ήταν η παρουσία του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης, σε συνεργασία με τη HELEXPO – ΔΕΘ, τον ΕΟΤ και τις Περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας. Το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφθηκαν ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Θεόδωρος Καράογλου, ο πρέσβης της Ελλάδας στο Βουκουρέστι κ. Γρηγόριος Βασιλοκωνσταντάκης, πολλοί πράκτορες και επισκέπτες της έκθεσης, που ξεπέρασαν τις τρεις χιλιάδες.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.