Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟργανωμένη παρουσίαση του ελληνικού τουρισμού στο Internet
.travel

Οργανωμένη παρουσίαση του ελληνικού τουρισμού στο Internet

Μοναδική ευκαιρία δίνεται στον ελληνικό τουρισμό να παρουσιαστεί οργανωμένα στο παγκόσμιο internet με την υιοθέτηση της κατάληξης .travel από προορισμούς, οργανισμούς, φορείς και εταιρίες. Η νέα κατάληξη .travel αποκλειστικά για τον τουρισμό αποτελεί το μοναδικό sponsored Top Level Domain (sTLD) που έχει υποστηριχθεί από τον ICANN και παγκοσμίως από 120 Διεθνείς και Εθνικούς Τουριστικούς Φορείς…

Μοναδική ευκαιρία δίνεται στον ελληνικό τουρισμό να παρουσιαστεί οργανωμένα στο παγκόσμιο internet με την υιοθέτηση της κατάληξης .travel από προορισμούς, οργανισμούς, φορείς και εταιρίες. Η νέα κατάληξη .travel αποκλειστικά<...>για τον τουρισμό αποτελεί το μοναδικό sponsored Top Level Domain (sTLD) που έχει υποστηριχθεί από τον ICANN και παγκοσμίως από 120 Διεθνείς και Εθνικούς Τουριστικούς Φορείς που έχουν συστήσει το TTPC (The Travel Partnership Cooperation) μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν οι UNWTO, WTTC, ASTA, ABTA, κλπ.

Η Tralliance International, διαχειρίστρια εταιρία του .travel σε παγκόσμιο επίπεδο πραγματοποιεί μία εκτενή καμπάνια “branding”, προκειμένου να καθιερώσει στη συνείδηση της τουριστικής βιομηχανίας και των καταναλωτών την εικόνα ότι το σήμα “.travel authorized website” πιστοποιεί την αυθεντικότητα του website ως γνήσιου τουριστικού.

«Για να αποκτήσει κάποιος τη διεύθυνση που τον ενδιαφέρει σε κατάληξη .travel πρέπει να πιστοποιηθεί ότι τη δικαιούται, κάτι που δεν συμβαίνει με τις διευθύνσεις σε κατάληξη .com» όπως αναφέρει ο κ. Θεόδωρος Κουμέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Travel Media Applications, που είναι αποκλειστική συνεργάτης της Tralliance για την προώθηση του .travel σε Ελλάδα και Κύπρο.

«Οι Φορείς Πιστοποίησης» αναφέρει ο κ. Κουμέλης «είναι κλαδικοί φορείς όπως η PATA, ASTA, ABTA και στην περίπτωση της Ελλάδας ο ΣΕΤΕ που μπορούν να είναι σε θέση να γνωρίζουν την αγορά τους και να πιστοποιούν αν δικαιούται ή όχι κάποιος τη διεύθυνση που ζητάει σε κατάληξη .travel».

Μέχρι σήμερα, από τον Μάιο του 2007 που ξεκίνησε επίσημα η διαδικασία της ενημέρωσης της ελληνικής και κυπριακής αγοράς από την Travel Media Applications και της πιστοποίησης από τον ΣΕΤΕ, έχουν ανταποκριθεί ιδιαίτερα σοβαρές επιχειρήσεις και φορείς της Αυτοδιοίκησης για να διασφαλίσουν τις διευθύνσεις τους σε κατάληξη .travel.

«Η ανταπόκριση της Κύπρου μέσω του Υπουργείου Εξωτερικών και του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού για την διασφάλιση των τοπωνυμίων της μεγαλονήσου ήταν άμεση αφού κατοχύρωσαν κεντρικά 26 πόλεις και τοπωνύμια σε κατάληξη .travel» αναφέρει ο κ. Κουμέλης, «ενώ στην περίπτωση της Ελλάδας μεμονωμένα κάποιοι φορείς της Αυτοδιοίκησης έχουν ανταποκριθεί, με αποτέλεσμα ήδη κάποια τοπωνύμια να έχουν χαθεί» καταλήγει ο κ. Κουμέλης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ τα επίσημα ονόματα χωρών είναι προστατευμένα από την Tralliance εσαεί και κανείς πέρα από τους επίσημους κυβερνητικούς φορείς δεν μπορούν να τα αποκτήσουν, δεν συμβαίνει το ίδιο για τα ονόματα των πόλεων και τοπωνυμίων τα οποία ήταν προστατευμένα μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2006, ημερομηνία για την οποία είχαν ενημερωθεί επίσημα όλες οι Κυβερνήσεις όλων των κρατών μέσω του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού. Ήδη ανταγωνίστριες της Ελλάδας χώρες όπως η Αίγυπτος, η Τυνησία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, αλλά και νέες αγορές όπως η Κίνα έχουν κατοχυρώσει τα ονόματα των κρατών τους αλλά και τα τοπωνύμιά τους σε .travel.

«Ο Ελληνικός Τουρισμός μπορεί να ξεχωρίσει και να αναδειχτεί οργανωμένα στο παγκόσμιο internet αξιοποιώντας την ραγδαία εξάπλωση του .travel και τα εργαλεία που διαθέτει, όπως ο εξειδικευμένος κατάλογος www.directory.travel, η μηχανή αναζήτησης www.search.travel και η τεράστια δημοσιότητα σε όλο τον κόσμο», επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Travel Media Applications.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024