Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΓαστρονομίαΠΑΣΚΕΔΙ προς πολιτικούς: Καταντήσατε τα καταστήματα εστίασης οίκους ανοχής, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
Ο Σύνδεσμος ζητά άμεση μείωση του ΦΠΑ στο 9%

ΠΑΣΚΕΔΙ προς πολιτικούς: Καταντήσατε τα καταστήματα εστίασης οίκους ανοχής, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα

Οι θέσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Καταστημάτων Εστίασης & Διασκέδασης (ΠΑ.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.) 'για το ανελέητο κυνηγητό που δέχεται ο κλάδος, από το ΣΔΟΕ', όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωσή του.

“Χορτάσαμε ψέματα εδώ και 37 χρόνια, από τους ‘Ελληναράδες’ πολιτικούς μας. Με άλλο ένα που είπε ο κ. Σαμαράς, προκειμένου να κλέψει την ψήφο μας, ότι δηλαδή ο ΦΠΑ από 23%, θα κατέβει στο 9%, τι έγινε; Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος που μας κοροϊδεύει;”, αναφέρει σε έντονο τόνο, σε σημερινή ανακοίνωσή του, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Καταστημάτων Εστίασης & Διασκέδασης (ΠΑ.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.)

Και συνεχίζει: “Τον ενδιαφέρει μήπως ότι έβαλαν λουκέτο 30.000 μαγαζιά εστίασης κι έμειναν στο δρόμο 300.000 εργαζόμενοι; Τον ενδιαφέρει μήπως ότι χάθηκε η δεύτερη εργασία από χιλιάδες Έλληνες πολίτες, που την εύρισκαν μόνο στα δικά μας μαγαζιά; Τον ενδιαφέρει μήπως ότι αυτοκτονούν ή σκέφτονται την αυτοκτονία χιλιάδες συνάδελφοι; Τον ενδιαφέρει μήπως ότι τα μαγαζιά εστίασης στα Ελληνικά νησιά περίμεναν να δουλέψουν δύο μόνο μήνες, με έναν αρρωστημένο, όπως τον κατάντησαν τουρισμό; Τον ενδιαφέρει ότι το 23% ΦΠΑ είναι δυσβάστακτο; Όχι βέβαια. Τον ενδιαφέρουν όμως οι επιβολές προστίμων, γι’ αυτό και διέταξε την επίλεκτη ομάδα του ΣΔΟΕ, που αποτελείται από 1011 άνδρες σε όλη την Χώρα, να αναλάβει τούτο το …επίπονο έργο. Να βρουν κλέφτες – φοροφυγάδες στα νησιά, λες κι όλο αυτό το πλιάτσικο σ’αυτήν τη χώρα δημιουργήθηκε από εστιάτορες που δεν έκοβαν απόδειξη για μια ρετσίνα ή για μια μερίδα καλαμαράκια ή κάποιοι και καθόλου απόδειξη, χωρίς φυσικά να το επικροτούμε.

Μειώστε κύριοι ΤΩΡΑ τον ΦΠΑ στο 9%, όπως υποσχεθήκατε, επιτρέψτε στα καταστήματα να επιλέγουν αν θα είναι καπνιζόντων ή όχι, τροποποιείστε την Υγειονομική και Αγορανομική Νομοθεσία, που ισχύει από το 1946, αλλάξτε τον ν. 2121/93 για τα Πνευματικά και

Συγγενικά δικαιώματα μουσικής και μετά διενεργείστε όσους ελέγχους θέλετε και με μας συμπαραστάτες… άλλως ψηφήστε ένα νόμο ‘Περί ευθύνης εστιάτορα’.

Καταντήσατε τα καταστήματα εστίασης, οίκους ανοχής, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα“.

Ο ΠΑΣΚΕΔΙ παραθέτει και μια “σημαντική συνέντευξη”, αποδιδόμενη χιουμοριστικά:

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ: Δε μου λες Ηλία, με αυτόν τον κλάδο της Εστίασης και Διασκέδασης πώς τα πας; Πόσα μαγαζιά υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα και τι προβλήματα αντιμετωπίζουν;

ΗΛΙΑΣ: Είναι 120.000 “οίκοι ανοχής” μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Εσύ θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό, σε πιάνω αδιάβαστο.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ: Αποκαλείς “οίκους ανοχής’” τα μαγαζιά με τα οποία ασχολείσαι χρόνια; Τα μαγαζιά που μπαίνουν μέσα κάθε μέρα παιδιά και όλοι οι πολίτες, τρώγοντας, πίνοντας και διασκεδάζοντας; Και γιατί τα χαρακτηρίζεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, αφού απ’όσα γνωρίζω, όλοι αφού φάνε, πιουν και διασκεδάσουν, πληρώνουν σαν καλοί πελάτες τον λογαριασμό τους;

ΗΛΙΑΣ: Εδώ είναι το λάθος σου. Αυτούς που αναφέρεις δεν είναι πελάτες, αλλά “δωρητές”. Αυτά που πληρώνουν είναι συνδρομή, για να μπορούν οι “οίκοι’” μας να εξυπηρετούν τους κανονικούς πελάτες.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ: Και ποιοι είναι οι κανονικοί πελάτες ρε Ηλία, θα με τρελάνεις.

ΗΛΙΑΣ: Δεν περίμενα από σένα τέτοια ερώτηση. Είναι το ΣΔΟΕ, η ΑΕΠΙ, η GRAMMO ΕΡΑΤΩ ΑΠΟΛΛΩΝ, η Αστυνομία, η Τουριστική Αστυνομία, η Δημοτική Αστυνομία, ο Δήμος, η Περιφέρεια,  η Διεύθυνση Εμπορίου, η Αγορανομία, το Υγειονομικό, το Λιμενικό, η Πυροσβεστική, η Επιθεώρηση Εργασίας, το ΙΚΑ, το ΤΕΒΕ, η Πολεοδομία, οι ρουφιάνοι και αν ξέχασα κάποιον ζητώ γονατιστός συγνώμη, γι’αυτό προς αποφυγή παρεξηγήσεων κλείνω τη φράση μου ως εξής, γενικώς όλοι οι εισπρακτικοί φορείς αυτής της χώρας κι έτσι ησυχάζω.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ: Σιγά, εδώ τώρα σ’έπιασα. Απ όσα ξέρω οι πελάτες των οίκων ανοχής, μετά την πράξη, πληρώνουν κανονικά.

ΗΛΙΑΣ: Στους δικούς μας “οίκους” επικρατεί ιδιαίτερο καθεστώς. Όποιος προνομιούχος Έλληνας ανήκει στις παραπάνω ομάδες που ανέφερα, κάθε Παρασκευή ή Σάββατο, (γιατί του αρέσει να τον βλέπουν κι άλλοι, ενώ τις καθημερινές πλέον δεν υπάρχει ψυχή εδώ και πολύ καιρό), του έρθει να ερωτοτροπήσει, μπαίνει σε ένα τυχαίο ή επιλεγμένο δικό μας μαγαζί, ένας ένας ή και γκρουπαριστά  (καθ’ότι οι πόρτες είναι ορθάνοιχτες νυχθημερόν), ερωτοτροπεί, πληρώνεται επί τόπου ή με “μεταχρονολογημένη επιταγή” και φεύγει. Τουλάχιστον πες τους να μας κάνουν και λίγο φλερτ, όπως γίνεται στους άλλους “οίκους”, κανα φιλάκι, κανα χαδάκι  και όχι κατ’ευθείαν να μας τσιτσιδώνουν, μπροστά σε όλους τους δωρητές. Ντροπή!! Τώρα,  μερικοί καταστηματάρχες, επειδή εκείνη την ώρα, μπορεί να είναι ανέτοιμοι “ψυχολογικά” και θέλουν να αποφύγουν την επίπονη ‘’πράξη’’, προσφέρουν σ’ αυτούς τους πελάτες και σε όλο τους το ασκέρι (συγγενείς και φίλους), άλλος ψαρούκλες με όλα τα συναφή, άλλος ανοίγει φιάλες και τους ραίνει με λουλούδια και άλλος τους δίνει κάνα μπουκάλι “ελαιόλαδο” στη χούφτα, που απαραιτήτως αναγράφει στην ούγια “παρθένο”. Είμαστε τόσο περιποιητικοί με τους κανονικούς πελάτες μας, ώστε ουδέποτε κανείς παραπονέθηκε για την ποιότητα, για το service και προπαντός κανείς από αυτούς δεν έφυγε από μαγαζί μας, χωρίς πρώτα να τον χτυπήσουν στην πλάτη για να ρευτεί, ακούγοντας συγχρόνως από το μπουκωμένο με χαμόγελα στόμα του καταστηματάρχη το γνωστό  “Μόσχος και κανέλλα και του βασιλιά η κοπέλα”. Φυσικά δεν υπάρχει μεγαλύτερη προσβολή για έναν καταστηματάρχη, από το να ζητήσει κάποιος πελάτης, απόδειξη για να πληρώσει. Καλύτερα να τον “σκοτώσουν” παρά να τον “προσβάλουν” έτσι. Γι’αυτό και όλοι οι “καλοί πελάτες”, το γνωρίζουν αυτό και κανείς δεν το επιχειρεί. Όποιος τώρα καταστηματάρχης δεν έχει την προνοητικότητα ή δεν μπορεί ή δεν θέλει να κάνει τίποτε από τα ως άνω αναφερόμενα, τότε “πρώτο τραπέζι έρωτα”.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ: Ηλία μου ειλικρινά, δεν τα γνώριζα αυτά και έχω μείνει άγαλμα. Σου δίνω το λόγο μου ότι θα τα μελετήσω.

ΗΛΙΑΣ: Μελέτησέ τα, εσύ και όλοι οι άλλοι, το συντομότερο δυνατόν, γιατί αυτοί είναι οι λόγοι που αυξάνουν οι συνδρομές στους δωρητές και βγαίνει ο κάθε ανενημέρωτος στα κανάλια ουρλιάζοντας 4 ευρώ η τιμή (συνδρομή) του καφέ. Μέγα λάθος. Η μοιρασιά γίνεται ως εξής: 3 ευρώ παίρνουν οι πελάτες και 1 ευρώ μένει στον καταστηματάρχη για να μπορεί να αγοράζει προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος, για να βγάζουν γούστα και πάλι οι καλοί μας οι πελάτες.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024