Τελευταία νέα
ΑρχικήΑντιδράσεις από τα κόμματα για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σιδηρόδρομος

Αντιδράσεις από τα κόμματα για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

'Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης και της ανικανότητας', δηλώνει η ΝΔ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ Το Ποτάμι τονίζει ότι σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατ. ευρώ, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατ. ευρώ.

“Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό”, τονίζει η ΝΔ με αφορμή την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του κόμματος, επισημαίνεται πως το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ, διά στόματος του κ. Σταθάκη, χαρακτήριζε “ξεπούλημα” τα 300.000.000 ευρώ που αξίωνε η τότε κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ “μετά από 18 μήνες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που με την καταστροφική της πολιτική και την απαράδεκτη καθυστέρηση οδήγησε σε απαξίωση την περιουσία του Δημοσίου, έρχεται σήμερα και πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 45.000.000 ευρώ”.

Το Ποτάμι: “Επιδοτείς με 750, καταγγέλλεις ως λίγα τα 300 και πουλάς με 45”
“Η ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ αποτυπώνει όλη την παράνοια που ζούμε στη χώρα”, αναφέρει Το Ποτάμι. “Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατομμυρίων. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατομμύρια, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατομμύρια. Ποιος πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 255 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα.
Υ.Γ.: Ας φροντίσουν οι συνάδελφοι του υπουργοί, να συμπαρασταθούν τουλάχιστον στον κ. Σπίρτζη. Δεν είναι και λίγο να υπογράφεις εσύ να δοθούν αυτά που είχες καταγγείλει ότι ξεπουλιούνται”.

Ο υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) για Ενέργεια, Περιβάλλον και Υποδομές, κ. Γιάννης Μανιάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση: “Το 2013 σύμφωνα με τον κ. Σταθάκη η προσφορά των 300 εκατ. ευρώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ‘ξεπούλημα και πρόφαση για την, με προνομιακούς όρους, εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων’. Το 2016 τα 45 εκατ. ευρώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τι είναι; Μήπως η κατά τα 5/6 υποβάθμιση της αξίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντικατοπτρίζει την κατά τα 5/6 υποβάθμιση της αξίας ολόκληρης της δημόσιας περιουσίας μετά τη γενναία και ηρωική διαπραγμάτευση του Μνημονίου 3-Τσίπρα; Διαφορετικά, για μια φορά μπορεί να δικαιώνεται το σίγουρο κλάμα του εποπτεύοντος την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπουργού, κ. Σπίρτζη”.

Ο κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης, γραμματέας του ΠΣ της ΛΑ.Ε., δήλωσε: “Η ληστεία, υπό μορφή πειρατικής επιδρομής και κατοχικού πλιάτσικου του ελληνικού Δημοσίου και του ελληνικού λαού, κλιμακώνεται, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια και με έναν κυνισμό που δεν έχει προηγούμενο. Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ξεπουλάνε άρον – άρον, με φωτογραφικό διαγωνισμό – μαϊμού, στον οποίο συμμετέχει, ως συνήθως, ένας και μόνος ενδιαφερόμενος, το σύνολο της στρατηγικής σημασίας επιχείρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι του εξευτελιστικού, για το μέγεθος και τις δυνατότητές της, ποσού των 45 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα διασπαθίζονται δυσανάλογα ποσά σε χρηματοοικονομικούς, νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για την “κάλυψη” μιας φωτογραφικής χαριστικής πράξης.

Αυτές οι φωτογραφικές χαριστικές πράξεις της κυβέρνησης, οι οποίες, μάλιστα, σημειώνονται σε περιόδους οικονομικής κρίσης και κατάρρευσης των αξιών αλλά και καθ’ υπόδειξη των πιστωτών, οι οποίοι επιλέγουν και τους επενδυτές, μοιράζοντας τα ιμάτια και τα λάφυρα της αποικίας, συνιστούν μεγάλα σκάνδαλα, δε διαθέτουν καμιά νομιμότητα και για την αδιαφανή πραγματοποίησή τους υπάρχουν μείζονες πολιτικές και ποινικές ευθύνες.

Αυτές οι ληστρικές μεταβιβάσεις οφείλουν να γνωρίζουν οι πάντες ότι δεν αναγνωρίζονται ούτε νομιμοποιούνται από τον ελληνικό λαό και ότι αυτοί που τις συνάπτουν θα λογοδοτήσουν όχι μόνο πολιτικά αλλά και ποινικά, ενώ οι ευθύνες τους θα αναζητηθούν μέχρι τέλους.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στο λαό και ως δημόσια στρατηγική επιχείρηση θα έπρεπε να εξυγιανθεί και να ανασυγκροτηθεί και να λειτουργήσει κερδοφόρα σε όφελος του τόπου, της ανάπτυξης της χώρας και του ελληνικού λαού, συμβάλλοντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μετατροπή της Ελλάδας σε σύγχρονο κόμβο μεταφορών, αντί η πατρίδα μας να εκχωρείται σε κινέζικα και ιταλικά διαμετακομιστικά συμφέροντα”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024