Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΗ πτώση της Swissair απογειώνει την easyJet

Η πτώση της Swissair απογειώνει την easyJet

Μεγάλος συναγωνισμός αναμένεται μεταξύ της εταιρίας Crossair, που διαδέχεται τη Swissair, και της easyJet του Έλληνα Στέλιου Χατζηιωάννου, ο οποίος θα επωφεληθεί από τη πτώχευση της Swissair και την απώλεια […]

Μεγάλος συναγωνισμός αναμένεται μεταξύ της εταιρίας Crossair<.>, που διαδέχεται τη Swissair, και της easyJet<.> του Έλληνα Στέλιου Χατζηιωάννου<...>, ο οποίος θα επωφεληθεί από τη πτώχευση της Swissair και την απώλεια του μονοπωλίου της, στις πτήσεις μεταξύ Γενεύης και Ζυρίχης.

Μέχρι τώρα η εθνική ελβετική αεροπορική εταιρία είχε το μονοπώλιο της γραμμής αυτής, έως το 2008, αλλά από τη στιγμή κατά την οποία την εγκαταλείπει λόγω χρεοκοπίας, το μονοπώλιο αυτό δεν μεταβιβάζεται στην Crossair.

Η easyJet Switzerland αναλαμβάνει να καλύψει το κενό που παρουσιάζεται, με την κατάθεση αίτησης στην ελβετική υπηρεσία της Ομοσπονδίας Μεταφορών Ενέργειας και Συγκοινωνίας, και ζητάει την έγκριση εξυπηρέτησης αυτής της γραμμής.

Η γραμμή Γενεύη-Ζυρίχη εξυπηρετεί ένα εκατομμύριο επιβάτες το χρόνο εκ των οποίων 600.000 εκτελούν μια απλή αλλαγή πτήσης, ενώ οι υπόλοιποι 400.000 είναι ντόπιοι επιβάτες από τη μια πόλη στην άλλη.

Η easyJet υπολογίζει να μεταφέρει 350.000 επιβάτες το χρόνο και σύμφωνα με τη συνήθειά ης θα 'σπάσει' τις τιμές, μόνο με 50 ελβετικά φράγκα (11.000 δρχ) το εισιτήριο, ενώ τώρα η τιμή είναι 40.000 δρχ. Εάν τυχόν δεν της δοθεί άδεια από τις ελβετικές αρχές για την κάλυψη αυτής της γραμμής, η easyJet σκοπεύει να προσφύγει στην ΕΕ για παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, διότι η ελβετική κυβέρνηση με την επιχορήγηση 3 δισ. ελβετικών φράγκων που κατέβαλε για τη χρηματοδότηση της Crossair δεν μπορεί να εμφανίζεται συγχρόνως ως δικαστής και δικαζόμενος.

Η easyJet του Στέλιου Χατζηιωάννου έχει όλα τα ατού στα χέρια της για επιτυχία της γραμμής Γενεύης-Ζυρίχης, διότι το πλάνο διάσωσης των αεροσκαφών και των διεθνών αερογραμμών της Swissair στοιχίζει, με τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα των μεγάλων ελβετικών επιχειρήσεων (Nestle, Novartis κ.λπ), έξι δισ. ελβετικά φράγκα χωρίς να υπολογιστούν οι αποζημιώσεις των 10.000 απολυόμενων.

Ορισμένοι οικονομικοί αναλυτές δεν είναι καθόλου αισιόδοξοι για την επιτυχία της Crossair, εάν ληφθεί υπόψη η διεθνής αεροπορική κρίση και η κακή φήμη των αεροσκαφών με τον ελβετικό σταυρό που 'εγκατέλειψαν' χιλιάδες επιβάτες στα διάφορα αεροδρόμια.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024