Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραSocial media vs ξαπλώστρες & ομπρέλες σημειώσατε 1
Άρθρο

Social media vs ξαπλώστρες & ομπρέλες σημειώσατε 1

(φωτό: Facebook)

Η δράση πλέον έχει επεκταθεί, οι πρώτες νίκες έχουν έρθει (μικρές μεν, αλλά σημαντικές), ενώ ακόμα και τα ξένα δίκτυα έχουν αρχίσει να κάνουν αναφορές για το θέμα. Χαρακτηριστικός ήταν ο τίτλος της Daily Mail: «Κίνημα της πετσέτας – Θυμωμένοι Έλληνες κατά όσων τους κλέβουν τις παραλίες».

Τα social media μπορεί πολλάκις να έχουν επικριθεί, ωστόσο, όταν χρησιμοποιούνται σωστά, μπορεί να επιτύχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Από εκεί, και συγκεκριμένα από το Facebook, ξεκίνησε το «Κίνημα της Πετσέτας» σε μια προσπάθεια των κατοίκων της Πάρου να πάρουν πίσω τις παραλίες τους, που είχαν σε μεγάλο βαθμό καταπατηθεί από εταιρείες που εκμεταλλεύονταν ξαπλώστρες και ομπρέλες (στην Πάρο η μια ομπρέλα, με δύο ξαπλώστρες, έφθασε να τιμολογείται στα 120 ευρώ).

Για να είμαστε ειλικρινείς ήταν η ασυδοσία που αφύπνισε τους κατοίκους της Πάρου και των άλλων περιοχών που πήραν τη σκυτάλη (Νάξο, Σέριφο, Ρόδο και Χαλκιδική, όπου το κίνημα μετράει ήδη 2.300 μέλη), οι οποίοι είδαν κάποιους επιτήδειους να «εξαπλώνονται» και εν τέλει να καταλαμβάνουν με το «έτσι θέλω» όλη την παραλία (The Streisand Effect) – σύμφωνα με το νόμο, το 50% της παραλίας πρέπει να παραμένει δημόσιο αγαθό. Ποιος αλήθεια δεν θυμάται το beach bar στη Ρόδο με τον βουτηχτή-σερβιτόρο, όπου είχε γίνει κατάληψη ακόμα και στο νερό;

Όλο αυτό το σκηνικό αφύπνισε πρωτίστως τους κατοίκους, που με όχημα τα Facebook συσπειρώθηκαν (μέσα σε λίγες ώρες η πρωτοβουλία μετρούσε μερικές χιλιάδες μέλη) και μάζεψαν υπογραφές, αφετέρου την ίδια την πολιτεία (έστω και με καθυστέρηση) καθώς και την Εισαγγελία, που παρενέβη.

Ευτυχώς αυτή τη φορά η κίνηση δεν περιορίστηκε σε ευχές, αφορισμούς και likes, αλλά πέρασε στο επόμενο επίπεδο. Οι χρήστες του διαδικτύου άφησαν το πληκτρολόγιο και βγήκαν έξω για να διεκδικήσουν το δίκιο τους και κατά κάποιο τρόπο να πάρουν το νόμο στα χέρια τους και να αποκαλύψουν το όργιο της παρανομίας. Η ισχύς εν τη ενώσει.

Η δράση πλέον έχει επεκταθεί, οι πρώτες νίκες έχουν έρθει (μικρές μεν, αλλά σημαντικές), ενώ ακόμα και τα ξένα δίκτυα έχουν αρχίσει να κάνουν αναφορές για το θέμα. Χαρακτηριστικός ήταν ο τίτλος της Daily Mail: «Κίνημα της πετσέτας – Θυμωμένοι Έλληνες κατά όσων τους κλέβουν τις παραλίες».

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το ‘κίνημα της πετσέτας’ βγάζει πάνω από 10 εκατ. αποτελέσματα στην Google.

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024