Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΣημαντική προβολή της Αθήνας στον ετήσιο κατάλογο του ΑΒΤΑ
Παρουσίαση από την Εταιρεία Τουριστικής & Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών

Σημαντική προβολή της Αθήνας στον ετήσιο κατάλογο του ΑΒΤΑ

Στο πλαίσιο του προγράμματος στοχευμένης προώθησης της Αθήνας σε σημαντικές τουριστικές αγορές για την οικονομία της πόλης, η Εταιρεία Τουριστικής & Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών (ΕΤΟΑΑ) προχώρησε στην…

Στο πλαίσιο του προγράμματος στοχευμένης προώθησης της Αθήνας σε σημαντικές τουριστικές αγορές για την οικονομία της πόλης,<...> η Εταιρεία Τουριστικής & Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών (ΕΤΟΑΑ) προχώρησε στην ολοκληρωμένη παρουσίαση του τουριστικού προιόντος και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της Αθήνας στον Ετήσιο Κατάλογο των Μελών του Association of British Travel Agents (ΑΒΤΑ) για το 2009.

Η ενέργεια αυτή σε συνδυασμό με την εκτενή προβολή της Αθήνας στα έντυπα του ABTA κατά τη διάρκεια της έκθεσης τουρισμού World Travel Market του Λονδίνου, αλλά και με την επικείμενη αποστολή του ειδικού περιοδικού της ΕΤΟΑΑ για επαγγελματίες του τουρισμού “breathtaking mag” το οποίο θα αποστέλλεται σε 85.000 ταξιδιωτικά γραφεία της Βρετανίας, αλλά και των Ηνωμένων Πολιτειών μέσω της ΑΒΤΑ, στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας της Αθήνας στις αγορές αυτές.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η βρετανική αγορά αντιστοιχεί περίπου στο 20% του εισερχόμενου τουρισμού της χώρας και αποτελεί μία εκ των πέντε κυριότερων αγορών της Αθήνας, η ΕΤΟΑΑ αναπτύσσει συγκεκριμένες και στοχευμένες δράσεις με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τουριστική κίνηση της Αθήνας μέσω του ΑΒΤΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΑΒΤΑ μετά τη συγχώνευση του με το Federation of Tour Operators η οποία πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 2008, εκπροσωπεί πλέον το σύνολο των τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων της Βρετανίας και αναδεικνύεται στο σημαντικότερο τουριστικό παράγοντα για τον εξερχόμενο τουρισμό της.

Λόγω των δύσκολων συνθηκών που διαμορφώνονται στον παγκόσμιο τουριστικό τομέα από την οικονομική κρίση, η ΕΤΟΑΑ εντείνει τις προσπάθειες της ενισχύοντας τις ήδη προγραμματισμένες δράσεις προώθησης της Αθήνας στην αμερικανική, ιταλική, γαλλική, γερμανική και, φυσικά, στην εγχώρια και την κυπριακή αγορά, προκειμένου να ενισχύσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό τη θέση της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024