Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςYouTuber έκανε κακή κριτική στην Qatar, το “πλήρωσε” με ban από τις πτήσεις της
Αεροπορικές εταιρείες

YouTuber έκανε κακή κριτική στην Qatar, το “πλήρωσε” με ban από τις πτήσεις της

Qatar

Η εταιρεία έστειλε στον Josh Cahill ένα email ενημερώνοντάς τον ότι είχε ακυρώσει μια μελλοντική κράτησή του σε πτήση της Qatar Airways και του απαγόρευσε να ταξιδέψει ξανά με την αεροπορική εταιρεία.

Ο Cahill ισχυρίζεται ότι έμαθε για την απαγόρευσή του μέσω mail, όταν εμφανίστηκε στο αεροδρόμιο για να πετάξει με την Qatar μήνες αργότερα.

Ο Josh Cahill, ο οποίος έχει περισσότερους από 650.000 συνδρομητές, δημοσίευσε μια κριτική κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μετά από μια πτήση από τη Σρι Λάνκα στο Λονδίνο, λέγοντας ότι η αεροπορική εταιρεία έχει “ξεπερασμένα αεροπλάνα”, “βρώμικες καμπίνες” και “μη φιλικό πλήρωμα”, διαμαρτυρόμενος για τα πάντα, από την επάρκεια χώρου στην καμπίνα, μέχρι τις επιλογές ψυχαγωγίας και πολλά άλλα.

Μετά τη δημοσίευση της κριτικής σε ένα 13λεπτο βίντεο στο YouTube, ο Cahill έλαβε mail από την αεροπορική εταιρεία που του ζητούσε να το “κατεβάσει” με αντάλλαγμα μια δωρεάν πτήση – κάτι που αρνήθηκε. Τον Δεκέμβριο, ανακάλυψε, ενώ προσπαθούσε να επιβιβαστεί σε πτήση που είχε κλείσει μέσω της Qatar Airlines, ότι η κράτησή του είχε ακυρωθεί επειδή του είχε απαγορευθεί από την αεροπορική εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, μετά τη δημοσίευση του βίντεο με την αρνητική κριτική ο Cahill υποστήριξε ότι η QAtar του ζήτησε να το αφαιρέσει. προσφέροντάς του μια δωρεάν πτήση εάν συμμορφωνόταν. Εκείνος αρνήθηκε, η εταιρεία προσπάθησε να συμβιβαστεί ζητώντας του να αφαιρέσει τυχόν αρνητικά σχόλια στο βίντεό του και όταν αρνήθηκε για δεύτερη φορά, η εταιρεία του έστειλε ένα email ενημερώνοντάς τον ότι είχε ακυρώσει μια μελλοντική κράτησή σε πτήση της Qatar Airways και του απαγόρευσε να ταξιδέψει ξανά με την αεροπορική εταιρεία.

Στα 10 χρόνια που αξιολογώ αεροπορικές εταιρείες, δεν μου έχει απαγορευτεί ποτέ η είσοδος σε καμία αεροπορική εταιρεία, ούτε μου έχει προσφέρει ποτέ κάποια από αυτές δωρεάν πτήση σε αντάλλαγμα για να διαγράψω την αρνητική κριτική“, δήλωσε.

*Αναδημοσίευση από το marketing-tips.gr

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024