Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Ryanair γιόρτασε 3 εκατομμύρια επιβάτες στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης
Αεροπορικές εταιρείες

Η Ryanair γιόρτασε 3 εκατομμύρια επιβάτες στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης

Η Ryanair θα προσφέρει 17 δρομολόγια από την Θεσσαλονίκη για το καλοκαίρι του 2015 και Περισσότερες από 103 εβδομαδιαίες πτήσεις.

Η Ryanair, γιόρτασε χθες την μεταφορά 3 εκατ. πελατών από/προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης από την πρώτη πτήση της τον Απρίλιο του 2011.

Η Ryanair θα προσφέρει 17 δρομολόγια από την Θεσσαλονίκη για το καλοκαίρι του 2015, συνεισφέροντας στην μεταφορά περισσότερων από 1,6 εκατ. πελατών και στην στήριξη 1,600 παράπλευρων θέσεων εργασίας στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Το καλοκαίρι του 2015, η Ryanair θα προσφέρει στην Θεσσαλονίκη:

  • 2 αεροσκάφη στην βάση
  • 17 δρομολόγια
  • Περισσότερες από 103 εβδομαδιαίες πτήσεις  
  • 1,6 εκατ. πελάτες της Ryanair για το έτος στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης
  • 1.600 παράπλευρες θέσεις εργασίας (συμφώνα με έρευνα της ACI, κάθε 1 εκατ. επιβάτες στηρίζουν 1.000 παράπλευρες θέσεις εργασίας στα διεθνή αεροδρόμια).

Η Ryanair γιόρτασε τα 3 εκατ. πελάτες στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, απελευθερώνοντας θέσεις προς κράτηση για δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, με ειδικές τιμές για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν τον Ιούλιο. Οι συγκεκριμένοι χαμηλοί ναύλοι θα είναι διαθέσιμοι προς κράτηση μέχρι τα μεσάνυχτα της Πέμπτης (11 Ιουνίου).

Η κα Δήμητρα Απατσίδου, υπεύθυνη marketing και πωλήσεων της Ryanair για την Ελλάδα, δήλωσε στη Θεσσαλονίκη: “Η Ryanair είναι περήφανη για την μεταφορά 3 εκ. πελατών από/προς την Θεσσαλονίκη από την πρώτη μας πτήση το 2011, επιβεβαιώνοντας την αφοσίωση των Ελλήνων πελατών στις υπηρεσίες μας. Για να γιορτάσουμε 3 εκατ. πελάτες στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, απελευθερώνουμε θέσεις προς κράτηση από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, με ναύλους που ξεκινούν από 20.99€ για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν τον Ιούλιο, διαθέσιμες προς κράτηση μέχρι τα μεσάνυχτα της Πέμπτης (11 Ιουνίου). Καθώς οι συγκεκριμένοι χαμηλοί ναύλοι θα εξαντληθούν σύντομα, οι πελάτες μας θα πρέπει να συνδεθούν στην ιστοσελίδα μας ryanair.com άμεσα, ώστε να μην χάσουν την ευκαιρία”.

Επίσης, σύμφωνα με τα στατιστικά εξυπηρέτησης πελατών για τον Μάιο 2015:

  • Το 92% των περισσότερων από 55.000 πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους
  • Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2.000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Μάιος

2014

2015

Πτήσεις στην ώρα τους

89%

92%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

0.35

0.85

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.41

0.50

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 9,5 εκατ. πελάτες τον Μάιο με το 92% των 55.000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Πλέον, όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε να μεταφέρουνε δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή μικρού μεγέθους στο αεροσκάφος, να πραγματοποιούν ταχύτερες κρατήσεις μέσο της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’όλη την διάρκεια της πτήσης τους καθώς η Ryanair συνεχίζει να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες τις αγορές μας”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024