Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΟ Thomas Cook αποκαλύπτει σειρά νέων προϊόντων
TOs

Ο Thomas Cook αποκαλύπτει σειρά νέων προϊόντων

Ο Thomas Cook θα προσανατολιστεί στην πώληση περισσότερων χειμωνιάτικων πακέτων διακοπών, δυναμικών πακέτων city breaks, οικονομικών αλλά ποιοτικών ξενοδοχείων και κλινών και πτήσεις, ως μέρος της στρατηγικής ανάκαμψης.

Στα επόμενα δύο χρόνια ο Thomas Cook σχεδιάζει να εισαγάγει το πρώτο κύμα νέων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων πιο δυναμικών πακέτων διακοπών. Η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου, Harriet Green επίσης αποκάλυψε σήμερα ότι η εταιρεία αναπτύσσει 48 προϊόντα, ειδικά για γυναίκες και παιδιά. Δήλωσε ακόμη ότι η απόφαση αυτή βασίστηκε στα αποτελέσματα εκτεταμένης έρευνας της εταιρείας, η οποία έδειξε ότι οι γυναίκες είχαν κάνει κρατήσεις για το 70% του συνόλου των πακέτων διακοπών και ότι η πίεση από τα παιδιά ήταν ένας αποφασιστικός παράγοντας στις οικογένειες για το που θα πάνε διακοπές.

Η έρευνα σε 18.000 ταξιδιώτες πραγματοποιήθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και αποκάλυψε ότι ο Thomas Cook χρειάζεται να προσθέσει και άλλα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό του, όπως για παράδειγμα, τα city breaks  που αποτελούν μεν αναπτυσσόμενη τάση, αλλά αποτελούν σήμερα μόνο ένα μικρό μέρος των δραστηριοτήτων του.

Ως μέρος της νέας αναπτυξιακής στρατηγικής με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ηνωμένου Βασιλείου Peter Fankhauser, ο Thomas Cook σχεδιάζει επίσης να προσθέσει περισσότερα δημοφιλή ξενοδοχεία στα πακέτα του μέχρι το 2015, μια κίνηση η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το κλείσιμο ξενοδοχείων με χαμηλές επιδόσεις ή οικονομικά ασύμφορες μονάδες – ακόμη και αν αυτές είναι δημοφιλείς τους πελάτες.

Σημειώνεται ότι το 24% των συμβολαίων που έχουν υπογραφεί με τουριστικούς πράκτορες γίνεται αντικείμενο επαναδιαπραγμάτευσης με στόχο την επίτευξη καλύτερων όρων για ποιότητα, αξιοπιστία και καλύτερη τιμή.

Μάρκες του ομίλου, όπως οι Sunwing, Sentido και η νέα Smartline έχουν περιθώριο κέρδους κατά μέσο όρο διπλάσιο από ό,τι τα άλλα ξενοδοχεία του. “Έχουμε αναπτύξει άρτια σχέδια για να αυξηθεί τετράκις ο αριθμός των επιβατών στα concept hotels μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια”, λέει η Green.

Τα online εμπορικά σήματα και οι ιστοσελίδες του ομίλου θα μειωθούν σε τρία μόνο, προσανατολισμένα σε πελάτες, δύο στο Ην. Βασίλειο και ένα στη Γερμανία, ενώ θα αυξηθούν οι επενδύσεις στην διαφήμιση εκτός διαδικτύυ, η βελτιστοποίηση αναζήτησης και οι επενδύσεις σε εργαλεία εμπλοκής του πελάτη, με στόχο την επίτευξη υψηλότερου μερίδιο online κρατήσεων για τον Thomas Cook, με στόχο πάνω από το 55% του μερίδιου της αγοράς στο Ην. Βασίλειο έως το τέλος του 2015.

“Η δημιουργία, σε επίπεδο ομίλου, τμήματος αεροπορικής εταιρείας, θα καταστήσει την αεροπορική εταιρεία Thomas Cook την 11η μεγαλύτερη στον κόσμο, θα προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες και θα βοηθήσει στην περικοπή του κόστους”, δήλωσε η Green. Ωστόσο, έχει επίσης στόχο να αξιοποιήσει περαιτέρω αεροπορικές εταιρείες τρίτων, μετά καιτην απόφαση του ομίλου να αναθέσει χιλιάδες θέσεις πτήσεων στην easyJet αυτό το καλοκαίρι.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024