Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠ. Γερουλάνος: Αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας διεθνώς και ενίσχυσή της ως τουριστικού προορισμού
Ομιλία του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού 9ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ

Π. Γερουλάνος: Αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας διεθνώς και ενίσχυσή της ως τουριστικού προορισμού

Στις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν για τον ελληνικό τουρισμό τόσο η διεθνής οικονομική κρίση όσο και η κακή εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αναφέρθηκε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος, στην ομιλία του χθες, στο 9ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ. Ο υπουργός αναφέρθηκε…

Στις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν για τον ελληνικό τουρισμό τόσο η διεθνής οικονομική κρίση όσο και η κακή εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αναφέρθηκε ο υπουργός<...> Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος, στην ομιλία του χθες, στο 9ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ. Ο υπουργός αναφέρθηκε και στις νέες δράσεις του υπουργείου για την τουριστική προώθηση της Ελλάδας, ζητώντας συνεργασία από όλους τους φορείς.

Αναφέρθηκε στην επιλογή κάποιων λιγοστών συμπολιτών μας να διαμαρτυρηθούν κλείνοντας τα μνημεία και τα λιμάνια μας για να περάσουν το μήνυμά τους. Συμπολίτες μας που αψήφησαν το κόστος στην πολιτεία, στις επιχειρήσεις, στους άλλους εργαζόμενους αλλά και στην εικόνα της πατρίδας μας από τις πράξεις τους. Ευτυχώς ήταν λίγοι και σιγά σιγά έχουν αρχίσει να απομονώνονται και να περιθωριοποιούνται. Αλλά οι πράξεις τους δείχνουν ότι κάποιοι άνθρωποι αδυνατούν να καταλάβουν την ζημιά που προκαλούν τόσο στην χώρα όσο και στους εαυτούς τους.

Σχετικά με την κρίση και τις αφίξεις τόνισε ότι “Και αν σήμερα οι στατιστικές για την σεζόν δεν είναι όσο καταστροφικές τις περιμέναμε τον Μάιο αυτό δεν είναι προϊόν μιας κυβέρνησης, μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού αλλά μιας ολόκληρης κοινωνίας που συσπειρώθηκε και ενεργοποιήθηκε κάτω από έναν κοινό κίνδυνο”. Για την προβολή είπε “Η προβολή της χώρας μας δεν αφορά μια καμπάνια. Θα ήταν εύκολο για μένα να αρκεστώ στην προνομιακή σχέση του εκάστοτε υπουργού με μια διαφημιστική εταιρία και να παρουσιάσω μερικά σποτάκια ως το εργαλείο ανάπτυξης του τουρισμού. Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος σε αυτό το δωμάτιο που να μην ξέρει ότι μια τέτοια ενέργεια δεν θα ήταν τίποτα άλλο από φύλο συκής στην γύμνια της εθνικής μας προβολής. Τη χρονιά που πέρασε πήραμε κάποιες δύσκολες αλλά σημαντικές αποφάσεις και τις πήραμε μαζί βασισμένοι στην πολύτιμη γνώση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσά μας. Ότι μια καμπάνια δεν ανακοινώνεται τον Νοέμβρη και παραμένει αμείωτη μέχρι την επόμενη αλλαγή υπουργού. Αλλά ότι μια προσπάθεια ανάδειξης της Ελλάδας εξελίσσεται μέσα στον χρόνο ανάλογα με το πότε μπαίνει μια αγορά στο παιχνίδι των κρατήσεων. Νοέμβριος για την Αγγλία, Ιανουάριος για την Γερμανία, Μάρτης και Απρίλης για τις λατινικές Ευρωπαϊκές χώρες και τις Ηνωμένες Πολιτείες, Ιούνιο για την Ρωσία, Αύγουστοςγια την Κίνα. Αλλά δεν είναι μόνο η χρονική διαφοροποίηση. Είναι και η ποιοτική. Οι δράσεις που πρέπει να προκύψουν για να ενισχύσουμε τον ελληνικό τουρισμό αφορούν και σε κάθε αγορά ξεχωριστά. Διότι άλλη προσέγγιση χρειάζεται η κάθε αγορά. Για πρώτη φορά μέσα από την γνώση που έχουμε συλλέξει όλοι μαζί μπορούμε να προσεγγίσουμε την αγορά που θέλουμε με εξειδικευμένα μηνύματα, εξειδικευμένα μέσα και εξειδικευμένους συνεργάτες όπως tour operators και δημοσιογράφους.

Ολόκληρη την ομιλία του Υπουργού μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024