Το 2018 σημειώθηκαν 62 ατυχήματα, 46 περισσότερα από το 2017. Τα θανατηφόρα ατυχήματα αυξήθηκαν σε 11 από 6 το 2017. Παρ'όλα αυτά, ένας επιβάτης θα έπρεπε να πετά κατά μέσο όρο καθημερινά για 241 χρόνια, για να έχει πιθανότητες το αεροπλάνο του να συντριβεί.
Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), υπήρξε μια άνοδος του αριθμού των αεροπορικών συντριβών το 2018 σε σύγκριση με το 2017.
Το 2018 σημειώθηκαν 62 ατυχήματα, αύξηση κατά 46 από το 2017. Λαμβάνοντας υπόψη τα θανατηφόρα ατυχήματα, αυτά αυξήθηκαν σε 11 από 6 το 2017.
Υπήρξε μια απότομη άνοδος, από 19 το 2017, ενώ 523 άνθρωποι πέθαναν συνολικά σε αεροπορικό δυστύχημα το 2018.
Σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, ένας επιβάτης θα έπρεπε να πετά κατά μέσο όρο καθημερινά για 241 χρόνια, για να έχει πιθανότητες το αεροπλάνο του να συντριβεί.
Στα ποσοστά ατυχημάτων συνεισέφεραν αεροπορικές συντριβές σε Ρωσία, Κούβα, Ιράν και Νεπάλ.
2018 Safety Performance
2018 | 2017 | 5-YEAR AVERAGE (2013-2017) | |
---|---|---|---|
On-board Fatalities [III] | 523 | 19 | 234.4 |
Accidents | 62 | 46 | 68 |
Fatal Accidents | 11 | 6 | 8.8 |
Fatality Risk [IV] | 0.17 | 0.10 | 0.20 |
Για ατυχήματα με τα μεγάλα αεριωθούμενα, το 2018 ο δείκτης ήταν 0,19 ή το ισοδύναμο ενός μεγάλου ατυχήματος για κάθε 5,4 εκατ. πτήσεις. Αυτό αποτελεί μείωση του δείκτη του 2017 (0,20), αλλά και βελτίωση στα τελευταία πέντε χρόνια (2013-2017).
Jet hull loss rates by region of operator (per million departures)
REGION | 2018 | 2013-2017 |
---|---|---|
Africa | 0.00 | 1.06 |
Asia Pacific | 0.32 | 0.37 |
Commonwealth of Independent States (CIS) | 1.19 | 1.00 |
Europe | 0.00 | 0.14 |
Latin America and the Caribbean | 0.76 | 0.51 |
Middle East and North Africa | 0.00 | 0.72 |
North America | 0.10 | 0.22 |
North Asia | 0.00 | 0.00 |
Industry | 0.19 | 0.29 |
REGION | 2018 | 2013-2017 |
---|---|---|
Africa | 1.90 | 5.69 |
Asia Pacific | 0.58 | 1.17 |
Commonwealth of Independent States (CIS) | 7.48 | 19.13 |
Europe | 0.00 | 0.56 |
Latin America and the Caribbean | 0.00 | 1.01 |
Middle East and North Africa | 5.86 | 1.82 |
North America | 0.00 | 0.99 |
North Asia | 0.00 | 6.20 |
Industry | 0.60 | 1.83 |
Η μεγαλύτερη αεροπορική τραγωδία του 2018 ήταν το αεροπορικό δυστύχημα της 29ης Οκτωβρίου, όταν 189 επιβάτες και πλήρωμα σκοτώθηκαν με ένα Boeing 737 Max της Lion Air, που έπεσε λίγο μετά την απογείωσή του από την πρωτεύουσα της Ινδονησίας Τζακάρτα.
“Πέρυσι περίπου 4,3 δισ. επιβάτες πέταξαν με ασφάλεια σε 46,1 εκατ. πτήσεις. Το 2018 δεν ήταν το εξαιρετικό έτος που ήταν το 2017. Ωστόσο, οι πτήσεις είναι ασφαλής και τα δεδομένα μας λένε ότι γίνεται ασφαλέστερες. Για παράδειγμα, εάν το θέμα ασφάλεια το 2018 παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το 2013, θα υπήρχαν 109 ατυχήματα αντί για 62. Και θα υπήρχαν 18 θανατηφόρα ατυχήματα, αντί για 11 που πραγματικά συνέβησαν”, δήλωσε ο Alexandre de Juniac, γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της IATA.
“Οι πτήσεις συνεχίζπυν να είναι η ασφαλέστερη μορφή ταξιδιού μεγάλων αποστάσεων που έχει γνωρίσει ποτέ ο κόσμος. Με βάση τα στοιχεία, ένας επιβάτης θα μπορούσε να πετάξει, κατά μέσο όρο, καθημερινά για 241 χρόνια πριν να βιώσει ένα θανατηφόρο ατύχημα επί αεροσκάφους. Παραμένουμε δεσμευμένοι στο στόχο να κάθε πτήση να απογειώνεται και να προσγειώνεται με ασφάλεια”.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.